  • 1. Data: 2004-02-10 10:47:46
    Temat: Zmiana adresu IP
    Od: "Przemo" <f...@p...onet.pl>

    Witam,

    Moze lekko pomylilem grupy, ale innej nie znalazlem zwiazanej z moim pytaniem.
    Potrzebuje znalec serwis internetowy umozliwiajacy zmiane mojego adresu IP na
    IP z USA. Potrzebne mi to jest to rejestracji w jednej z witryn w stanach.

    Moze ktorys z szanownych grupowiczow zna takie serwisy, z gory dziekuje za
    odpowedz.

    Pozdrawiam
    Przemo

  • 2. Data: 2004-02-10 11:26:49
    Temat: Re: Zmiana adresu IP
    Od: "Awex" <a...@d...tnijto.pl>

    Ostatnio, Przemo o adresie f...@p...onet.pl napisał(a)
    artykuł 4...@n...onet.pl o tresci:
> [...]
    > pytaniem. Potrzebuje znalec serwis internetowy umozliwiajacy zmiane
    > mojego adresu IP na IP z USA. Potrzebne mi to jest to rejestracji w

    poszukaj takiego proxy...

    --
    + A.S.K. Drama Administrator
    + Łukasz Galonska - Awex

  • 3. Data: 2004-02-10 12:17:27
    Od: Piotr Górski <pg@wytnij_to.di.com.pl>

    W artykule <c0af5o$ltv$1@news.polbox.pl> Awex napisał(a):

    > Ostatnio, Przemo o adresie f...@p...onet.pl napisał(a)
    > artykuł 4...@n...onet.pl o tresci:

    > poszukaj takiego proxy...

    Anonymizer chyba... ale cholera wie czy ta witryna na której chcesz sie
    zarejestrować nie zabezpieczyła się przed rejestracjami przy pomocy
    Anonymizera..

    --
    Piotr Górski
    pg [at] di [dot] com [dot] pl

  • 4. Data: 2004-02-10 12:19:21
    Od: f...@p...onet.pl

    > Ostatnio, Przemo o adresie f...@p...onet.pl napisał(a)
    > artykuł 4...@n...onet.pl o tresci:

    > poszukaj takiego proxy...

    wiem jak ustawic proxy w przegladarce ale po rejestracji ja otrzymuje program
    ktory jest instalowany na moim windowsie i on laczy sie z serwerem w stanach.

    czy proxy mozna ustawic dla wszystkich polaczen internetowych w windowsie (mam
    neo podlaczone do routera)?
    jesli tak o prosze o jakies wskazowki oraz strony www gdzie mozna o tym poczytac

  • 5. Data: 2004-02-10 16:27:11
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <4...@n...onet.pl>, f...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > neo podlaczone do routera)?
    > jesli tak o prosze o jakies wskazowki oraz strony www gdzie mozna o tym poczytac

    Tak się nie da (konkretniej - Ty nie dasz rady).
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 6. Data: 2004-02-11 01:03:14