  • 1. Data: 2010-09-14 14:16:01
    Temat: Zmiana dekodera w Cyfrze
    Od: "Petrid" <p...@i...o.pl>

    Staruszkowie maja najwyzszy pakiet programowy (z HD itp) oraz ten ichni
    dekoder z hdd, ktory dziala tak wolno jakby wsadzono tam procek z jakiejs
    starej komorki. Pytanie do specow, ktorzy moze juz taki myk robili: jak
    szybko i sprawnie wymienic sobie ten dziadowski dekoder na ten nowy ktory
    zaczeli dawac od jakiegos niedawnego czasu? Dodam ze chcialbym to zrobic
    sprawnie, bez zmian w subskybowanych pakietach itp.

  • 2. Data: 2010-09-14 15:15:43
    Temat: Re: Zmiana dekodera w Cyfrze
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Petrid" <p...@i...o.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaczeli dawac od jakiegos niedawnego czasu? Dodam ze chcialbym to zrobic
    > sprawnie, bez zmian w subskybowanych pakietach itp.

    A jaki teraz daja?

  • 3. Data: 2010-09-14 19:26:18
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Ghost <g...@e...pl> napisał(a):

    > A jaki teraz daja?

    Przed tygodniem w W-wie na Puławskiej "dawali" PACE 500G -
    made in Ukraine

  • 4. Data: 2010-09-14 19:40:42
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > zaczeli dawac od jakiegos niedawnego czasu? Dodam ze chcialbym to zrobic
    > sprawnie, bez zmian w subskybowanych pakietach itp.

    haha. chyba żartujesz. jeśli ten co masz jest wolny to jak weźmiesz ten nowy
    z HDD 500 GB to dopiero jest masakra. zanim załaduje EPG możesz iść po
    herbatę :)))
    pzdr
    GL

  • 5. Data: 2010-09-14 20:36:04
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-09-14 21:40, glang pisze:

    > haha. chyba żartujesz. jeśli ten co masz jest wolny to jak weźmiesz ten
    > nowy z HDD 500 GB to dopiero jest masakra. zanim załaduje EPG możesz iść
    > po herbatę :)))

    Jesli szybkośc działania dekodera oceniasz po czasie ładowania EPG to
    rzeczywiście ejst wolny, poza tym jest szybszy nieco od poprzednika z 250GB

  • 6. Data: 2010-09-14 20:36:41
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-09-14 16:16, Petrid pisze:
> [...]
    > ten nowy ktory zaczeli dawac od jakiegos niedawnego czasu? Dodam ze
    > chcialbym to zrobic sprawnie, bez zmian w subskybowanych pakietach itp.

    zadzwoń na infolinię cyfry inaczej się nie da

  • 7. Data: 2010-09-15 05:42:48
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jesli szybkośc działania dekodera oceniasz po czasie ładowania EPG to
    > rzeczywiście ejst wolny, poza tym jest szybszy nieco od poprzednika z
    > 250GB

    Nie wiem jak szybki jest 250, ale pace 500 tjest gdzies ze dw arazy
    wolniejszy od najwolniejszego jaki spotkalem. Szybko reakcji na nacisniecie
    pilota to powyzej jednej sekundy, w przypadju epg chyba ze trzy sekundy.
    Masakra.

  • 8. Data: 2010-09-15 05:43:15
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik " Wmak" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Przed tygodniem w W-wie na Puławskiej "dawali" PACE 500G -
    > made in Ukraine

    No to daja go juz dlugo,a nie "teraz" i jest potwornie wolny.

  • 9. Data: 2010-09-15 09:52:15
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    glang <g...@o...pl> napisał(a):

    > z HDD 500 GB to dopiero jest masakra. zanim załaduje EPG możesz iść po
    > herbatę :)))
    > pzdr
    > GL

    Ale ładuje od razu wszystkie kanały na cały tydzień - potem tylko przewijasz.
    W Philipsie PVR, jak w Mediasatach, po każdym naciśnięciu guzika trzeba
    czekać i bardzo często wyskakuje:
    "informacja niedostępna" - po wielu próbach pojawia się opis pozycji programu.

    Wmak

  • 10. Data: 2010-09-15 22:18:56
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

> [...]
    > ten nowy ktory zaczeli dawac od jakiegos niedawnego czasu? Dodam ze
    > chcialbym to zrobic sprawnie, bez zmian w subskybowanych pakietach itp.

    Zrób sobie przejściówkę USB <-> 235V
    I podłącz ją do tunera.

    - "Wczora grała Panie, a dzisiaj rano zdechło!"

    Tomy M.