  • 1. Data: 2010-09-14 06:15:21
    Temat: upc, aster, vectra
    Od: crawshank <c...@o...pl>

    mam pytanko czy w ofercie kablowek upc, aster, vectra wystepuje jeszcze
    obok sygnalu cyfrowego sygnal analogowy ?

  • 2. Data: 2010-09-14 06:29:51
    Temat: Re: upc, aster, vectra
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > mam pytanko czy w ofercie kablowek upc, aster, vectra wystepuje jeszcze
    > obok sygnalu cyfrowego sygnal analogowy ?

    w UPC tak

    Arek.

  • 3. Data: 2010-09-14 06:33:13
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "crawshank" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    > mam pytanko czy w ofercie kablowek upc, aster, vectra wystepuje jeszcze
    > obok sygnalu cyfrowego sygnal analogowy ?

    Ja mam Aster w Krakowie i jest cyfra i analog lub sam analog. Przy cyfrze ma
    się też analog. W telewizji cyfrowej brakuje jeszcze kilku kanalów z oferty
    analogowej ok 4 kanałów. Cyfra leci po kablu SCART a analog tak jak dawniej
    o kablu antenowym. Tuner SD ma 3 wyjścia jedno antenowe i 2 wyjścia SCART

  • 4. Data: 2010-09-14 07:24:52
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > mam pytanko czy w ofercie kablowek upc, aster, vectra
    > wystepuje jeszcze obok sygnalu cyfrowego sygnal analogowy
    > ?

    A dlaczego miałby nie występować? Uważasz że odbiorniki DVB
    są tak powszechne jak mówią to reklamy i pseudoobiektywne
    media? ;-)) Zdecydowana większość ludzi ma wciąż analogowe
    odbiorniki w domach i tak naprawdę zainteresowanie DTV jest
    niewielkie. Sądzę że prędko to się nie zmieni, nie oceniaj
    zainteresowania DTV czytając tę grupę. Tutaj piszą ludzie
    ciekawi tematu, nie jest to reprezentatywna grupa odbiorców.

  • 5. Data: 2010-09-14 11:08:13
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 14 Sep 2010 08:33:13 +0200, "rageofhonor" <w...@w...pl> wrote:

> [...]
    >o kablu antenowym. Tuner SD ma 3 wyjścia jedno antenowe i 2 wyjścia SCART

    a moze tak (Aster):

    aby miec cyfre, musisz placic haracz za pelen pakiet programow
    analogowych. Nie wystepuje taka mozliwosc, aby np. zwiac pakiet
    cyfrowy i nie miec analogu. Po co, aby np. miec lepsza jakosc i moc
    korzystac np. z nagrywania na hdd (dekodery z hdd). Ja bym chetnie sie
    przelaczyl na cyfre, ale zeby ogladac to we wbudowanym w TV tunerze
    lub bym sobie kupil swoj wlasny.

    Pakiet mini (cyfrowy) powinien leciec jako FTA i najlepiej w dvb-t.

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2010-09-14 11:09:49
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 14 Sep 2010 08:33:13 +0200, "rageofhonor" <w...@w...pl> wrote:

    > Cyfra leci po kablu SCART a analog tak jak dawniej
    >o kablu antenowym.

    to tak niezbyt poprawnie napisales. Sygnal tv analogowy i cyfrowy do
    twojego domu dolatuje zawsze kablem antenowym (koncentrycznym)

    --
    ThinkXtra

  • 7. Data: 2010-09-14 11:41:33
    Od: "mulczas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Arek." <a...@a...2a.pl> napisał w wiadomości

    > w UPC tak

    Tylko kanalow coraz mniej. Zabieraja kolejne jak chca zrobic miejsce pod
    kolejne cyfrowe.

  • 8. Data: 2010-09-14 17:10:10
    Od: Al Kwasone <k...@p...onet.pl>

    mulczas napisał(a):
    > Tylko kanalow coraz mniej. Zabieraja kolejne jak chca zrobic miejsce pod
    > kolejne cyfrowe.

    Nieprawda. Zabierają by zniechęcić do analogowej. Ceny tv cyfrowej są
    niższe...
    AK

  • 9. Data: 2010-09-14 22:50:26
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci

    > to tak niezbyt poprawnie napisales. Sygnal tv analogowy i cyfrowy do
    > twojego domu dolatuje zawsze kablem antenowym (koncentrycznym)

    Na pierwszy rzut oka wydaje sie nie poprawnie jednak to oczywiste ze kabel
    koncentryczny ze sciany podlaczamy do tunera a z tunera wychodzi koncentryk
    i scart. Wlasnie na tym koncentryku z tunera jest analog a na kablu SCART z
    tunera jest cyfra. Chyba nikt nie mysli ze ze sciany wychodzi kabel SCART.
    Opisalem tutaj okablowanie które juz wychodzi z tunera a nie ze sciany.

  • 10. Data: 2010-09-15 06:22:17
    Od: "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl>

    Uzytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > kablu SCART z tunera jest cyfra. Chyba nikt nie mysli ze ze sciany
    > wychodzi kabel SCART. Opisalem tutaj okablowanie które juz wychodzi z

    Nadal niedokladnie - oprócz SCART z dekodera wychodzi tez HDMI - i dopiero
    to polaczenie ma sens
    MaW