  • 1. Data: 2023-03-27 15:17:16
    Temat: Zmiazdzony -> rozbity -> kolizja -?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/other/bus-z-dziećmi-zmi
    ażdżony-pierwsze-szczegóły-z-dk94/ar-AA1977Ho
    -> nic się nie stało
    Autor: Michał Górecki * 3 godz. temu
    PYTANIE:
    Ile pan autor Michał Górecki bierze za godzinę bez prezerwatywy?

  • 2. Data: 2023-03-27 18:22:23
    Temat: Re: Zmiazdzony -> rozbity -> kolizja -?
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 27.03.2023 15:17, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > Autor: Michał Górecki * 3 godz. temu
    > PYTANIE:
    > Ile pan autor Michał Górecki bierze za godzinę bez prezerwatywy?

    Ale na teraz na portalach zawsze tak się podkręca. Moje ulubione -
    zniszczyć zamiast uszkodzić. Chociaż zmiażdżyć w opisie kolizji to
    trochę wybija się ponad średnią.