  • 1. Data: 2023-03-20 20:07:23
    Temat: [media] Pancerne Seicento
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    "Po 6 latach postoju na parkingu depozytowym Fiat Seicento wrócił do
    właściciela. Z samochodu zniknęły tylne lampy"

    Gość musiał przez te 6 lat płacić OC.

    Złodzieje? Nie!

    "Wbrew pozorom nie jest to efekt działania złodziei. Jak informuje
    Kościelnik na swoim Twitterze, pojazd wrócił w takim stanie na policyjny
    (depozytowy) parking po jednej z ekspertyz. "

    "Sąd nie wie gdzie są"

    A może jednak złodzieje?

    Będzie remont.

    "Po sześciu latach postoju auto wymaga kompletnego remontu mechanicznego
    i blacharskiego, ale Kościelnik deklaruje, że wyremontuje samochód i
    przekaże go na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
    Myślę, że do tego czasu auto będzie przywrócone do używalności, by mogło
    wrócić na drogi, bo w takim stanie wygląda jak pomnik."

    Cacy.

    http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/anq

    Podobnie dług stoi ta rządowa audica za 4,5mln.

    [brak słów które mogłyby wyrazić co ...]

  • 2. Data: 2023-03-20 20:11:07
    Temat: Re: [media] Pancerne Seicento
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.03.2023 o 20:07, io pisze:
> [...]
    >
    > http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/anq
    >
    > Podobnie dług stoi ta rządowa audica za 4,5mln.
    >
    > [brak słów które mogłyby wyrazić co ...]

    Noale żeco? Przecież suweren zapłaci za wszystko :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-03-21 11:05:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 20 Mar 2023 20:07:23 +0100, io wrote:
    > "Po 6 latach postoju na parkingu depozytowym Fiat Seicento wrócił do
    > właściciela. Z samochodu zniknęły tylne lampy"
    >
    > Gość musiał przez te 6 lat płacić OC.

    Na pewno?
    Posiadadacz płaci ...

> [...]
    > Kościelnik na swoim Twitterze, pojazd wrócił w takim stanie na policyjny
    > (depozytowy) parking po jednej z ekspertyz. "

    A moze nie wazne - placi policja, która wzięła pojazd na przechowanie.

    No i jeszcze kto go tam trzymal 6 lat - prokurator, czy sąd?

    Zaraz ... skoro policja wie, ze wrócil tak po ekspertyzie, to chyba
    wie po której.
    I niech biegły placi :-)

> [...]
    > Myślę, że do tego czasu auto będzie przywrócone do używalności, by mogło
    > wrócić na drogi, bo w takim stanie wygląda jak pomnik."

    Taa ... ciekawe kto kupi i za ile.

    > http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/anq
    >
    > Podobnie dług stoi ta rządowa audica za 4,5mln.

    Ona moze byc niemozliwa/nieoplacalna do naprawy :-)

    > [brak słów które mogłyby wyrazić co ...]

    A to tylko zwykle przepisy w działaniu :-(

    J.

  • 4. Data: 2023-03-21 12:01:12
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2023-03-20 o 20:07, io pisze:
> [...]
    >
    > http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/anq
    >
    > Podobnie dług stoi ta rządowa audica za 4,5mln.
    >
    > [brak słów które mogłyby wyrazić co ...]

    Oglądasz "Państwo w państwie"?
    Tam nie takie numery pokazują...
    T.

  • 5. Data: 2023-03-21 13:04:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 20 Mar 2023 20:07:23 +0100, w <tvaatj$lnqs$1@news.icm.edu.pl>, io
    <i...@o...pl.invlid> napisał(-a):

    > "Po sześciu latach postoju auto wymaga kompletnego remontu mechanicznego
    > i blacharskiego, ale Kościelnik deklaruje, że wyremontuje samochód i
    > przekaże go na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

    TVN Turbo i ten facet co "restoruje" stare auta?

  • 6. Data: 2023-03-21 14:01:31
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 21.03.2023 o 11:05, J.F pisze:

    > Na pewno?
    > Posiadadacz płaci ...

    Tak piszą. Myślisz, że powinien zapłacić właściciel parkingu?

    > A moze nie wazne - placi policja, która wzięła pojazd na przechowanie.

    Myślisz, że zapłaci?

    > No i jeszcze kto go tam trzymal 6 lat - prokurator, czy sąd?
    >
    > Zaraz ... skoro policja wie, ze wrócil tak po ekspertyzie, to chyba
    > wie po której.

    Chyba musisz im pomóc :-)

    > Taa ... ciekawe kto kupi i za ile.

    No dość. Głowy nie dam, ale obstawiałbym, że jednak nie osiągnie 150 tys:-)

    > Ona moze byc niemozliwa/nieoplacalna do naprawy :-)

    Jak Seicento jest to czemu nie ona? :-)

    > A to tylko zwykle przepisy w działaniu :-(

    Nie wiadomo czy płakać czy śmiać się.

  • 7. Data: 2023-03-21 14:02:36
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 21.03.2023 o 12:01, T. pisze:

    > Oglądasz "Państwo w państwie"?
    > Tam nie takie numery pokazują...

    ...i wojny się zdarzają na świecie.

  • 8. Data: 2023-03-21 15:03:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 Mar 2023 14:01:31 +0100, io wrote:

    > Tak piszą. Myślisz, że powinien zapłacić właściciel parkingu?

    Skoro płacił własciciel, to posiadacz nie musi.
    Ale jakby tak nie zapłacił ... odesłac UFG do prokuratora :-)

    > Myślisz, że zapłaci?

    Od tego są sądy :-)

    No i gazety :-)

    > Chyba musisz im pomóc :-)

    > No dość. Głowy nie dam, ale obstawiałbym, że jednak nie osiągnie 150 tys:-)

    Normalnie bym powiedział, ze naprawa nieoplacalna i szkoda całkowita.
    Nawet bez przestoju, co może zwolnic parking z odpowiedzialnosci :-)

    > Jak Seicento jest to czemu nie ona? :-)

    Sei podejrzewam, że nie jest, bo jest za tanie.

    Audi natomiast ... opancerzone, czesci jakies specjalne, drogie pewnie
    w cholerę, możliwe ze blacharz nie wyprostuje ... a potem jeszcze sie
    okaże, ze to jakies certyfikaty ma i wymaga, i nie przedłużą ...
    sprzedac.
    A co z limuzyną prezydenta, tą, co jej opona pękła ?

    > Nie wiadomo czy płakać czy śmiać się.

    Na pewno piętnować.
    Wrak tupolewa od Rosjan chcą, a tu proszę - zwykłe seicento i 6 lat
    "w śledztwie".

    J.

  • 9. Data: 2023-03-22 00:19:05
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 21.03.2023 o 15:03, J.F pisze:

    > Skoro płacił własciciel, to posiadacz nie musi.
    > Ale jakby tak nie zapłacił ... odesłac UFG do prokuratora :-)

    No ale czemu prokuratora a nie właściciela parkingu?

    > Od tego są sądy :-)
    >
    > No i gazety :-)

    A Pociej nie wystarczy? :-)

    > Normalnie bym powiedział, ze naprawa nieoplacalna i szkoda całkowita.
    > Nawet bez przestoju, co może zwolnic parking z odpowiedzialnosci :-)

    Za co?

> [...]
    > w cholerę, możliwe ze blacharz nie wyprostuje ... a potem jeszcze sie
    > okaże, ze to jakies certyfikaty ma i wymaga, i nie przedłużą ...

    Do huty?

    > A co z limuzyną prezydenta, tą, co jej opona pękła ?

    W rowie jej chyba nie zostawili :-)

    > Na pewno piętnować.
    > Wrak tupolewa od Rosjan chcą, a tu proszę - zwykłe seicento i 6 lat
    > "w śledztwie".

    I tylko dowody niszczeją albo giną.