  • 1. Data: 2016-11-23 12:31:02
    Temat: Znaki drogowe
    Od: Bolko <s...@g...com>

    https://youtu.be/USPw7qYPK8Y

    Policjanci po 30 sekundach złamali przepis o ograniczeniu do 30 km/h.
    Wiec może 3/4 znaków jest bez sensu.

  • 2. Data: 2016-11-23 12:46:55
    Temat: Re: Znaki drogowe
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 23 Nov 2016 03:31:02 -0800 (PST), Bolko napisał(a):

    > Wiec może 3/4 znaków jest bez sensu.

    Masz rację :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2016-12-07 00:57:15
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Bolko"

    https://youtu.be/USPw7qYPK8Y

    Policjanci po 30 sekundach złamali przepis o ograniczeniu do 30 km/h.
    Wiec może 3/4 znaków jest bez sensu.
    ---
    Jesteś pewien, że to świadczy o znakach ?

  • 4. Data: 2016-12-07 00:58:14
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski"

    > Wiec może 3/4 znaków jest bez sensu.

    Masz rację :)
    ---
    Ja tam uważam, że ograniczenia prędkości mają sens jako znaki informacyjne

  • 5. Data: 2017-02-19 14:51:51
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    https://youtu.be/USPw7qYPK8Y

    Policjanci po 30 sekundach złamali przepis o ograniczeniu do 30 km/h.
    Wiec może 3/4 znaków jest bez sensu.

    W zimę w asfalcie zrobiło się dużo dziur. Postawili 30. Na wiosnę naprawili
    dziury a znak stał do lipca.

    neelix