  • 91. Data: 2014-07-17 00:30:16
    Temat: Re: Re: Znikający fotoradar
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 16 Jul 2014, NetiaAbonent wrote:

    > Piesi na jezdni ?

    Złóż reklamację, wycięli Ci art.11 z Twojego egzemplarza PoRD ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 92. Data: 2014-07-17 01:13:45
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Złóż reklamację, wycięli Ci art.11 z Twojego egzemplarza PoRD ;)

    A czytać umie ?

  • 93. Data: 2014-07-17 08:32:32
    Temat: Re: Znikający fotoradar
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 16 Jul 2014 22:46:30 +0200, NetiaAbonent

    > Te Kazio, znasz kodeks drogowy ?

    Te, paździoch, co to jest "kodeks drogowy"? :P

    Jeśli chodzi o PORD, to znam. Pieszy może korzystać z jezdni jeśli nie ma
    innej możliwości. Nie zmienia faktu, że musi ustąpić pojazdowi schodząc z
    jezdni, bo to raptem 20 cm różnicy. A i nie będzie schodził i stał jak ta
    pała do usranej śmierci (gdy jedzie ciąg pojazdów) żeby ustąpić jaśnie
    panom w swoich wypasionych furach, co jeszcze im za wolno i najchętniej by
    tam pojechali 120, bo przecież pieszy nie drzewo -- w razie konieczności
    "kodeks" mu nakazuje spierdalać z linii strzału.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 94. Data: 2014-07-17 10:21:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 16 Jul 2014 16:48:09 +0200 osobnik zwany Poldek
    napisał:

    > W ograniczeniach prędkości chodzi przede wszystkim o bezpieczeństwo. Ale
    > na drugim miejscu jest jeszcze ograniczenie hałasu. Pojazd poruszający
    > się szybciej emituje więcej hałasu. Nie wiem jak inni, ale ja np. nie
    > lubię pod moim domem hałasu emitowanego przez kolesi, którzy poprzez
    > ryki silnika chcą sobie udowodnić, że mają męskość.

    większość tych ryczących porusza się majestatycznie 40kmh żebyś go mógł
    usłyszeć. Ograniczenie nie pomoże na debili z pustymi rurami

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 95. Data: 2014-07-17 10:54:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 Jul 2014, NetiaAbonent wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > A czytać umie ?

    Ja tak.
    Mało, co nieco takich "sennych wioskowych" dróg bez chodnika widziałem.

    pzdr, Gotfryd

  • 96. Data: 2014-07-17 11:36:07
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl>

> [...]
    > innej możliwości. Nie zmienia faktu, że musi ustąpić pojazdowi schodząc z

    Sam widzisz pierdoło

> [...]
    > tam pojechali 120, bo przecież pieszy nie drzewo -- w razie konieczności
    > "kodeks" mu nakazuje spierdalać z linii strzału.

    To go ktoś przejedzie

  • 97. Data: 2014-07-17 12:23:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-17 08:32, Użytkownik Myjk napisał:

> [...]
    > tam pojechali 120, bo przecież pieszy nie drzewo -- w razie konieczności
    > "kodeks" mu nakazuje spierdalać z linii strzału.

    20cm to ma noga a nie cały pieszy. I rozumiem że jesteś z zapadłej
    wiochy gdzie rodzice jak prowadzą dzieci do kościoła to na siłę
    wpychają je pod koła nadjeżdżającego pojazdu coby sobie dzieciak
    butów nie zakurzył na poboczu. To że może przy okazji zginąć ma
    mniejsze znaczenie jaki to że dzieciak na siłę chce uciec widząc
    nadjeżdżający pojazd a kretyn rodzić trzyma je na asfalcie na siłę.
    Bo przecież biedak jaśnie panom nie ustąpi, szybciej da dziecko
    rozjechać.

    Pozdrawiam

  • 98. Data: 2014-07-17 14:02:22
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Shrek wrote:

    > Sorry - pierdolisz od rzeczy - w tamtych czasach ludzie gdzie były
    > fotoradary jeżdzili przyzwoitymi samochodami - a u nas małymi i durzymi
    > fiatami, wartburgami i fordami cartoon. Co ty porównujesz? Koincydancja
    > nie oznacza związku przyczynowo skutkowego od razu.
    >
    > Idąc tym tokiem rozumowania dojrzesz do wniosku, że noszenie gaci
    > przyciąga pioruny, bo niemal 100% trafionych było w gaciach;)

    Jak się jedzie trabantem po nierównej drodze, to trzeba jechać wolniej,
    aby nie zginąć. Ale Polak uważa, że "mu się należy" i grzeje 120
    trabantem po drodze z koleinami.

  • 99. Data: 2014-07-17 14:04:19
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    masti wrote:

    > większość tych ryczących porusza się majestatycznie 40kmh żebyś go mógł
    > usłyszeć. Ograniczenie nie pomoże na debili z pustymi rurami

    Co pomoże na idiotów, którzy emitują hałas, bo uważają, że to fajne?

  • 100. Data: 2014-07-18 06:14:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-17 14:02, Poldek wrote:

    > Jak się jedzie trabantem po nierównej drodze, to trzeba jechać wolniej,
    > aby nie zginąć. Ale Polak uważa, że "mu się należy" i grzeje 120
    > trabantem po drodze z koleinami.

    Ale co to ma wspólnego z fotoradarami? Przyczyna dla której na zachdzie
    mieli trzy razy mniej ofiar była prosta - oni mieli w miarę nowoczesne
    samochody, a u nas standardem były pasy bez napinaczy tylko z przodu (a
    i tak na ogół niezapinane). Dlatego w razie 'W" tam wystarczało często
    oświadczenie sprawcy, podczas gdy u nas wymagane było zaświadczenie o
    stwierdzeniu zgonu. Fotoradarom nic albo bardzo niewiele do tego.

    Shrek.