  • 1. Data: 2009-03-03 13:06:00
    Temat: Znowu pozycjonowanie i problem w IE
    Od: "zibi" <z...@w...pl>

    Witam,

    Mam przygotowany układ na div'ach który wyświetla
    mi kilka rzędów opisów produktu ze zdjęciami.W każdym rzędzie są powiedzmy 4
    produkty.
    CSS do tego wygląda nastepująco :

    body
    {
    width: 1000px; margin: 0 auto;
    padding:0;
    font-family:Verdana;
    font-size:small;
    }
    /*na tej warstwie tworzony jest wiersz zawierjący produkty
    .searchGroupLayout
    {
    clear: both;
    margin: 10px 0px 10px 0px;
    padding: 5px 5px 5px 5px;
    overflow: auto;
    }
    /*na tej warstwie wyświtlany jest produkt */
    .searchItemLayout
    {
    float: left;
    width: 110px;
    height: 350px;
    background-color: #EAEAEA;
    padding: 5px 5px 5px 5px;
    margin: 5px 5px 5px 5px;
    }

    /*ta warstwa zawiera wszystkie wiersze*/
    .searchMainLayout
    {

    overflow: auto;
    }

    Całość wyświetlana jest na środku strony.Strona jest w układzie 3
    kolumnowym.
    CSS dla warstwy na której jest to wyświetlane wygląda tak:
    .main_content
    {
    font-size:x-small;
    float: left;
    width:580px;
    overflow:auto;
    }
    I wszystko ładnie działa w FF a w IE wszystkie produkty wyświetlane są jeden
    pod drugim(po jednym w kazdym rzędzie).
    W czym jest problem bo ręce juz mi opadają.

    pozdrawiam
    Zibi