  • 1. Data: 2021-06-21 21:56:02
    Temat: Żółte, pomarańczowe. Światła, linie, chorągiewki
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Tak w ramach kolorów...b

    Ktoś pamięta kolegę komemndata?
    Mo to może będzie pamiętał, ze na niejakiego Emila Rau się powoływał, jako
    na bliskiego kolegę...
    Jako Motyliński się chyba podpisywał...

    Tyle przypomnienia.
    W ubiegłą niedzielę trafiłem na TV4(chyba) na program z Zientarskim i Rauem,
    gdzie to obaj dywgowali o żółtym i pomarańczowym (świetle).
    IMHO nie ma pomarańczowego w przepisach, oprócz oznakowania autobusów
    szkolnych...

    A teraz clue: czym różni się żóła linia pozioma od pomarańczowej...

    Podpowiem, że polucjnci nie wiedzą, i mnie po 3 minutac puścili, po tym, jak
    to niby żółtą przejechałem, a ona była pomaranczowa (prosty przykład z
    bagażnika wyjęty (cytyna i pomarańcza)

    Oni zmiękli, ale, może zielony, albo kutasik... :)

    --
    'Tom N'