  • 1. Data: 2009-04-19 13:29:21
    Temat: a jednak Yamaha R1 :)
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Podziwiam, naprawde rozwalaja mnie wyscigi twardzieli ktorzy zasuwaja
    24h bez przerwy. Sliczny wyscig, zal troche ekipy z Kataru.

    ps: jak latwo szybko i bezbolesnie dojsc do filtra powietrza w R1 ?
    (no.. pierwszy raz bede go szukal wiec wole spytac zanim sie okaze ze
    jest jakas tajemna srubka ktorej znalezc nie moge :P)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 2. Data: 2009-04-19 14:10:14
    Temat: Re: a jednak Yamaha R1 :)
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Piotr May" <p...@r...pl> wrote
    > Podziwiam, naprawde rozwalaja mnie wyscigi twardzieli ktorzy zasuwaja 24h
    > bez przerwy. Sliczny wyscig, zal troche ekipy z Kataru.

    Szczegolnie w taka pogode, szkoda, ze suzuki dopiero 3-cie
    za to do 7-mego :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 3. Data: 2009-04-19 16:34:10
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Piotr May pisze:

    > ps: jak latwo szybko i bezbolesnie dojsc do filtra powietrza w R1 ?
    > (no.. pierwszy raz bede go szukal wiec wole spytac zanim sie okaze ze
    > jest jakas tajemna srubka ktorej znalezc nie moge :P)

    Juz nieaktualne. Prostota rozwiazan w R1 w porownaniu do ZZR zabija.

    --
    piomay