  • 11. Data: 2023-04-14 23:20:53
    Temat: Re: a wam co?
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 14/04/2023 20:52, Gil wrote:
    > Ja dostałem nową myszkę do altanki.

    Ale ten postęp zapiernicza, jeszcze do niedawna były same stacjonarne, a
    tu proszę, na myszkę.

  • 12. Data: 2023-04-16 01:40:53
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-04-07 o 17:43, PiteR pisze:
    > zajączek przyniósł do kompa? ;)

    Mam i5 6 gen. kupiłem 2 lata temu + szybki dysk M2

    Zajączek może mi coś zaoferować aby moje życie było lepsze w tym
    temacie? ;-)

    Komórka to galaxy S10e

    Zauważyliście jakiś postęp techniczny?

    Bardziej mnie cieszy deck Denona, 3 głowice, dual kasptanem ;-)

  • 13. Data: 2023-04-17 13:40:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:643b3605$0$2956$65785112@news.neostrada.pl>
    user _Master_ pisze tak:

    > Bardziej mnie cieszy deck Denona, 3 głowice, dual kasptanem ;-)

    hipnotyzujące kręcenie sie kasety?

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 14. Data: 2023-04-17 22:14:48
    Od: Gil <g...@g...pl>

    In article <X...@1...0.0.1>, e...@f...pl
    says...

    > in <news:MPG.3ea3bf4caf8e45a498968a@news.neostrada.pl>

    > postaw stację dokującą.

    Kiedyś, chyba 20 lat temu skusiłem się na trackballa. To była tragedia.

  • 15. Data: 2023-04-19 21:01:48
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 17.04.2023 22:14, Gil wrote:

    > Kiedyś, chyba 20 lat temu skusiłem się na trackballa. To była tragedia.

    Ja się skusiłem na samochód, tego się nie da używać, trza nie trafiać w
    słupki, trafiać w bramy, nie taranować dystrybutorów, dramat, ić pan w ..uj.

    --
    pzdr
    Roman