  • 1. Data: 2023-03-24 22:09:29
    Temat: ssd m2 tanieją a 2.5" niebaudzo
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    fajnie ale portów sata mam 6 a portów m2 mam dwa i jeszcze to
    uciekająca śrubka.

    Dyski 2.5" fajnie się nosi jak pendrajwy
    a m2 mają kuresko drogie obudowy usb więc nosze w worku
    ESD ale można złamać coś.

    Na razie widzę wyjście kupić dużo płytek pcb
    m2 -> pci-e

    https://www.amazon.co.uk/WD-Green-SN350-Internal-Sol
    id/dp/B09DVQQL9G

    --
    Piter

  • 2. Data: 2023-03-24 22:37:54
    Temat: Re: ssd m2 tanieją a 2.5" niebaudzo
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/03/2023 22:09, PiteR wrote:
    > a m2 mają kuresko drogie obudowy usb więc nosze w worku

    Żartujesz?

    https://pl.aliexpress.com/item/1005004594885156.html

  • 3. Data: 2023-03-25 01:30:11
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    W dniu 24.03.2023 o 22:37, heby pisze:

    > Żartujesz?
    >
    > https://pl.aliexpress.com/item/1005004594885156.html

    A ty nie?
    "5. Obsługuje dysk SSD NGFF oparty na SATA."
    Poszukaj za tyle dla dysku NVME.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2023-03-25 04:42:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tvl57k$1r64p$1@dont-email.me>
    user heby pisze tak:

    > Żartujesz?

    nie

    dlatego kupiłem 6 takich niebootujących pcb

    https://www.aliexpress.com/item/1005003152763164.htm

    dell ma zamiast tej wrednej śrubki wygodną plastikową wajchę

    --
    Piter

  • 5. Data: 2023-03-25 11:42:48
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 25/03/2023 01:30, RadoslawF wrote:
    > A ty nie?
    > "5. Obsługuje dysk SSD NGFF oparty na SATA."
    > Poszukaj za tyle dla dysku NVME.

    Przeciez nie napisałes, że na NVME. M2 to ciągle jeszcze domyślnie sata.

    https://pl.aliexpress.com/item/1005004547674250.html

    Przy czym nie bardzo wiem po co Ci nvme jako pendrive. Ale kto bogatemu
    zabroni.

  • 6. Data: 2023-03-25 11:44:26
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 25/03/2023 04:42, PiteR wrote:
    > nie
    > dlatego kupiłem 6 takich niebootujących pcb

    "Dyski 2.5" fajnie się nosi jak pendrajwy"

    W sensie, że te pendrajwy wymagają slotu PCIex16 i otwierania obwody?

    Myślę, że dalej żartujesz.

  • 7. Data: 2023-03-25 12:25:38
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 25 mar 2023 o 11:44, heby pisze:

    > "Dyski 2.5" fajnie się nosi jak pendrajwy"

    > W sensie, że te pendrajwy wymagają slotu PCIex16 i otwierania obwody?

    > Myślę, że dalej żartujesz.

    Można włożyć do taniej obudowy USB.

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 8. Data: 2023-03-25 12:53:39
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 25.03.2023 o 11:42, heby pisze:
    > Przeciez nie napisałes, że na NVME. M2 to ciągle jeszcze domyślnie sata.

    raczysz żartować

    Allegro-Elektronika-Komputery-Dyski i pamięci przenośne-Dyski SSD-nowe
    Interfejs:
    M.2 PCIe 24713
    M.2 SATA 2950

    > https://pl.aliexpress.com/item/1005004547674250.html
    >
    > Przy czym nie bardzo wiem po co Ci nvme jako pendrive. Ale kto bogatemu
    > zabroni.

    ale po co kupować zdychające sata skoro często taniej można miec 2,3,4 razy szybsze
    pcie
    które w przyszłości nadal będzie się do czegoś nadawało?

  • 9. Data: 2023-03-25 14:03:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tvmjab$254sl$2@dont-email.me>
    user heby pisze tak:

    > "Dyski 2.5" fajnie się nosi jak pendrajwy"
    >
    > W sensie, że te pendrajwy wymagają slotu PCIex16 i otwierania obwody?
    >
    > Myślę, że dalej żartujesz.

    Nie, 2.5" 7mm jest jak paczka papierosów tylko cieńsza.
    Ale za to szybszy i niezawodny. Z pendrajwami skończyłem przygodę.

    https://www.cclonline.com/049350-verbatim-vi550-s3-2
    -5-128gb-sata-iii-solid-state-drive/

    podłączam do kabla usb - sata

    https://www.amazon.co.uk/EasyULT-Drive-Adapter-Cable
    -Converter/dp/B079QQJB9L

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 10. Data: 2023-03-25 14:12:51
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 25/03/2023 12:53, m4rkiz wrote:
    > ale po co kupować

    PiteR niczego nie kupuje. On już je *MA*. W worku.