    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Thu, 27 Sep 2012 06:39:03 -0700 (PDT)
    Subject: (about) allegro
    From: kenobi <p...@g...com>

    Ostatnio zainteresowalem sie biblioteką allegro
    (c-owa biblioteka wspomagajace klepanie gierek
    m.in. pod winde), Ogolnie moje zainteresowanie
    wzbudzila bliska mi postac kodow spod tej libki
    jakie czasem ludzie postuja na fora.

    Pobiezne zerkniecie tez potwierdzilo moje dobre
    wrazenie. Bardzo ciekawie mi sie to przeglada
    (przegladalem poki co helpa do api i naglowki)
    z perspektywy nawet nie uzytkownika co kogos
    kto pisal/pisze sobie sam cos podobego - wtedy
    mozna ocenic i docenic zriobiona tu robote.

    Mam/bede mial jak dokladniej przejrze, pare
    pewnie bardziej szczegolowych uwag,

    Chwilowo jedna sprawa - z tego co spojrzalem zeby
    obslugiwac input w allegro korzysta sie z kolejki
    )'queued input'), tymczasem z mojego doswiadczenia
    jakby wynika ze nic takiego nie jest potrzebne,
    w sumie po temu ze winda robi to sama (tj raczej
    kolejkuje eventy ) tak ze nie trzeba uzywac nawet
    tego pojecia po prostu kod usera uzywa wylacznie
    ewentu - po co mu kolejka ?