  • 1. Data: 2009-01-02 17:10:46
    Temat: activesync
    Od: "Sebastian Ciesielski" <s...@p...fm>

    witam,

    mam 2 urządzenia:
    - telefon z windows mobile 6.1,
    - nawigację sony nv-u92t

    jeśli zainstaluję activesync, on wykryje telefon, potem nie wykryje
    nawigacji,
    jesli odinstaluję, zainstaluję ponownie, podłączę nawigację, działa, nie
    wykrywa jednak potem telefonu

    nie mam pomysłó co się dzieje

    jakieś sugeste?

    pozdrawiam

    S.

  • 2. Data: 2009-01-02 17:27:10
    Temat: Re: activesync
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Sebastian Ciesielski wrote:
> [...]
    > nawigacji,
    > jesli odinstaluję, zainstaluję ponownie, podłączę nawigację, działa, nie

    Zapytaj się na odpowiednich grupach (ta jest najmniej odpowiednia...).

    ps. "pomysłó" - cudo.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 3. Data: 2009-01-02 18:11:52
    Od: "Sebastian Ciesielski" <s...@p...fm>

    > ps. "pomysłó" - cudo.

    guzik nie za działał, pomysłów :-)

    a jakie są grupy odpowiednie?
    bo tu też nie mam pomysłów, problem dotyczy peceta

    S.

  • 4. Data: 2009-01-02 19:16:20
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-01-02 19:11, Użytkownik Sebastian Ciesielski napisał:

    > guzik nie za działał, pomysłów :-)
    >
    > a jakie są grupy odpowiednie?
    > bo tu też nie mam pomysłów, problem dotyczy peceta

    Poważnie ? To szkoda bo jakby dotyczył problemów z synchronizacją
    palmtopa to polecał bym grupę p.c.s.palmtop, ale jeśli to problem
    sprzętowy z pecetem to pytaj dalej tutaj. :-)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-01-03 00:05:56
    Od: "Grzegorz Nowak" <a...@m...com>

    np: pl.comp.os.ms-windows.winnt