  • 1. Data: 2011-05-17 10:35:17
    Temat: anta yagi na 28 kanal
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    poszukuje najbardziej zyskownej anteny Yagi na 28 kanal tv (Mux3 Srem
    na 555 MHz) oczywiscie z samym symetryzatorem!

    Kto produkuje/sprzedaje anteny na grupe kilku sasiednich kanalow lub
    na konkretny jeden?

    Mozecie cos poradzic?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-05-17 11:42:35
    Temat: Re: anta yagi na 28 kanal
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > poszukuje najbardziej zyskownej anteny Yagi na 28 kanal tv
    > (Mux3 Srem
    > na 555 MHz)

    Jesli juz to 554 Mhz ;-)). Ale to tak zeby sie przyczepic...
    ;-)

  • 3. Data: 2011-05-17 11:47:33
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ...28 kanal tv (Mux3 Srem
    > na 555 MHz)

    A tak w ogóle to kanal 28 to jest 530 Mhz ;-)))

  • 4. Data: 2011-05-17 11:54:31
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

> [...]
    > (Mux3 Srem
    > na 555 MHz) oczywiscie z samym symetryzatorem!
    >
    > Kto produkuje/sprzedaje anteny na grupe kilku sasiednich

    A zeby bylo merytorycznie:
    Prawdopodobnie bedzie Ci ciezko znalezc taka antene, z tego
    co sie jakis czas temu orientowalem to producentom nie chce
    sie juz bawic w takie waskopasmowe anteny. Moze jakis
    pasjonat zrobi recznego prototypa? Nie wiem czy nie lepszym
    rozwiazaniem jest antena na IV czy V pasmo o duzym zysku i
    zastosowanie filtra kanalowego. Ale nie wiem jakie masz
    warunki odbioru, tylko gdybam :-)

  • 5. Data: 2011-05-17 11:58:46
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik a...@p...pl napisał:
    > Kto produkuje/sprzedaje anteny na grupe kilku sasiednich kanalow lub
    > na konkretny jeden?

    AFAIR dla UHF nie robi się anten na pojedyncze kanały, w przeciwieństwie
    do VHF. Może przypasuje Ci któraś z anten profesjonalnych z Dipola:

    http://www.dipol.com.pl/oferta-anteny-telewizyjne-pr
    ofesjonalne,4355.htm

  • 6. Data: 2011-05-17 12:18:19
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Może przypasuje Ci któraś z anten profesjonalnych z
    > Dipola:
    > http://www.dipol.com.pl/oferta-anteny-telewizyjne-pr
    ofesjonalne,4355.htm

    O, coś takiego powinien sobie wybrać, do tego filtr kanałowy
    i może być dobrze.

  • 7. Data: 2011-05-17 12:34:22
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Robert_J napisał:
    > O, coś takiego powinien sobie wybrać, do tego filtr kanałowy i może być
    > dobrze.

    Byle się nie przestraszył "profesjonalizmu" anteny ;-)

  • 8. Data: 2011-05-17 12:57:46
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 17 May 2011 12:35:17 +0200, a...@p...pl wrote:

    >Czesc,
    >
    >poszukuje najbardziej zyskownej anteny Yagi na 28 kanal tv (Mux3 Srem
    >na 555 MHz) oczywiscie z samym symetryzatorem!
    >
    >Mozecie cos poradzic?

    mysle, ze tak moglaby byc:

    http://www.dipol.com.pl/antena_telewizyjna_uhf_dipol
    _44-21-69_tri_digit_A2670.htm

    i jezeli charakterystyki nie klamia, to na niskich kanalach ma te 16
    dB...i jest szerokopasmowa. A te profesjonalne, to ich zysk w poblizu
    28 kanalu (530 MHz) jest znacznie nizszy niz te 16dB. Poza tym to
    Telmor, wie jemu chyba mozna ufac.

    cena ca 100 zl

    No chyba, ze ktos moglby policzyc i zrobic yage konkretnie na ten
    kanal, to pewnie moblaby miec te 18dB (plus ew. uklad synfazowy).

    No chyba, ze takie 2 w ukladzie synfazowym

    http://www.dipol.com.pl/antena_telewizyjna_profesjon
    alna_uhf_atv_19-27-39_-_wyprzedaz_A8775.htm

    ok 15 dB. no i cenowo atrakcyjnie 2 x 28 zl. Tylko jak zrobic ten
    transformator dopasowujacy impedancje?

    --
    ThinkXtra

  • 9. Data: 2011-05-17 13:56:40
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    > http://www.dipol.com.pl/antena_telewizyjna_uhf_dipol
    _44-21-69_tri_digit_A2670.htm

    Wiesz co wybacz ale jesli to gowno ma 10dBi na niskich kanalach to
    bedzie max na co ja stac.

    Zreszta z pudelka widac ze to lep na polidiotow, zysk do 47dBi.

    Ta charakterystyka funta klakow nie jest warta moim zdaniem.

  • 10. Data: 2011-05-17 19:35:04
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    > ... zysk do 47dBi

    no , rzeczywiście mocna

    ale lepsza to chyba jest:

    =============================
    [Antena DVB-T Digit - aktywna]
    http://www.hollex.pl/anteny-tv-naziemnej-dvb-t/odbio
    r-cyfrowy-dvb-t/674-antena-dvb-t-digit-aktywna

    cena : 125.00 PLN promocja
    stara cena : 149.00 PLN

    wybije wszystkie muchi i komary w okolicy
    zdechną ze strachu

    -=-=-=-=-
    "Oryginalny, aerodynamiczny kształt anteny jest wynikiem
    współpracy Telkom-Telmor z renomowaną pracownią wzornictwa
    przemysłowego."