  • 1. Data: 2011-05-16 07:12:45
    Temat: jaki tuner DVB?
    Od: gawel <g...@o...pl>

    prosze o rade jaki tuner kupic
    zauwazylem na allegro tunery wpinane bezposrednio no wejscia euro

    wazne dla mnie aby tuner mial wejscie na normalne USB i mozna bylo na
    nim odtwarzac fimy z pendriva
    dzieki za wszelkie rady
    gawel

  • 2. Data: 2011-05-16 09:19:18
    Temat: Re: jaki tuner DVB?
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

[...]

    do oglądania jakiej telewizji
    DVB-C kablowa
    DVB-S satelitarna
    DVB-T naziemna

    Arek.

  • 3. Data: 2011-05-16 13:24:20
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > prosze o rade jaki tuner kupic

    Jeśli nie jesteś maniakiem sprzętowym to w zasadzie
    większość tanich tunerów spełni Twoje oczekiwania. Ja
    sprzedaję swoim klientom Maximum T-102 PVR. Niestety nie
    posiada on funkcji programowania nagrywania (albo ja nie
    umiem jej włączyć ;-) ). Jak włożysz do USB dysk lub pena to
    po prostu naciskasz Rec i się nagrywa. Tuner odtwarza
    zdjęcia, filmy (nie pamiętam w jakich formatach). Ma jedno
    HDMI, jedno USB z przodu, cyfr. wyjście fonii. Kosztuje ok.
    170 PLN. Teraz może nawet mniej...
    Natomiast jeśli szukasz wodotrysków, większej liczby
    wejść/wyjść, to musisz wysupłać ładnych parę stówek albo
    nawet ponad tysiąc :-).

    > zauwazylem na allegro tunery wpinane bezposrednio no
    > wejscia euro

    On wygląda jakby miał zaraz się rozlecieć ;-). Ale bebechy
    ma w zasadzie takie same jak inne, czyli Globo, ten Maximum
    i pewnie wiele innych w tym przedziale cenowym :-). Chyba
    jedyna jego zaleta to to, że chowasz go za TV i nie widać...