  • 1. Data: 2010-04-05 18:33:57
    Temat: assistance UE
    Od: "Edi" <w...@o...pl>

    Witam
    Jakie polecalibyscie ubezpieczenie assistance na wyjazd do krajow unii?
    Macie jakies doswiadczenia?

    Edi

  • 2. Data: 2010-04-05 19:15:28
    Temat: Re: assistance UE
    Od: CUT <c...@c...pl>

    W dniu 2010-04-05 20:33, Edi pisze:
    > Witam
    > Jakie polecalibyscie ubezpieczenie assistance na wyjazd do krajow unii?
    > Macie jakies doswiadczenia?
    >
    > Edi

    Chyba niemiecki ADAC pozostaje bezkonkurencyjny. Obiło mi się o uszy, że
    w ostatnim roku otworzyli stałą infolinie w języku polskim. Karta ADAC
    jest wystawiana imiennie, a nie na konkretny pojazd.

    http://unfallwagen.net/porady/import_z_niemiec/4/

  • 3. Data: 2010-04-05 21:46:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 5 Kwi, 21:15, CUT <c...@c...pl> wrote:

> [...]
    > w ostatnim roku otworzyli stałą infolinie w języku polskim. Karta ADAC
    > jest wystawiana imiennie, a nie na konkretny pojazd.

    Można to mieć w pakiecie z PZMOT SOS http://www.sospzmot.pl/, wcale
    nie wychodzi tak drogo. Jest tam kalkulator.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2010-04-05 22:33:06
    Od: CUT <c...@c...pl>

    W dniu 2010-04-05 23:46, AZ pisze:

    > Można to mieć w pakiecie z PZMOT SOS http://www.sospzmot.pl/, wcale
    > nie wychodzi tak drogo. Jest tam kalkulator.

    Można wykupić pakiet za mniejszą kwotę - to plus. Jednak pełny pakiet
    nie tylko jest droższy od ADAC, to jeszcze uboższy.