  • 1. Data: 2020-01-30 12:50:21
    Temat: auto ze Szwecji / elektryk/ opłaty
    Od: uciu <a...@g...com>

    Witam jakich dodatkowych opłat mam się spodziewać przy kupnie auta ze Szwecji?
    Szwedzkie blachy.
    W dowodzie rejestracyjnym samochód widnieje jako samochód elektryczny - w
    rzeczywistości to hybryda plug in.

    Są jakieś akcyzy itp

    Lub inaczej co dochodzi prócz kosztów rejestracji :-)

    Wartość auta 50 kpln.

    Dzieki

  • 2. Data: 2020-01-30 15:50:53
    Temat: Re: auto ze Szwecji / elektryk/ opłaty
    Od: K <n...@e...com>

    On 30/01/2020 11:50, uciu wrote:
> [...]
    rzeczywistości to hybryda plug in.

    > Są jakieś akcyzy itp
    >
    > Lub inaczej co dochodzi prócz kosztów rejestracji :-)

    Akcyza 3,1% dla samochodów do 2000cm3 oraz 18,6% dla aut powyzej
    2000cm3. Wartosc okreslaja sami, nie na podstawie twojego osiwadczenia.

  • 3. Data: 2020-01-30 16:35:19
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 30-01-2020 o 15:50, K pisze:

    > Akcyza 3,1% dla samochodów do 2000cm3 oraz 18,6% dla aut powyzej
    > 2000cm3. Wartosc okreslaja sami, nie na podstawie twojego osiwadczenia.

    Hybrydy od niedawna nie są zwolnione?