    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.misc.elektronika
    Subject: automat telefoniczny orange
    Date: Thu, 13 Jan 2022 16:55:11 +0100

    witam
    wyobraźcie sobie że stoicie w salonie tpsa. znaczy orange. macie jakiś
    problem ale obsługa ma was w dupie i proponuje podejście do bezpłatnego
    telefonu i porozmawianie z konsultantem. wpadł mi w ręce taki automat
    telefoniczny. ma normalną klawiaturę, wandaloodporną. wewnątrz duża
    płytka pcb, z kompletnym układem telefonii komórkowej, gniazdem sim
    gniazdem microsd i rj45. na karcie sd jest nagrany głos zachęcający do
    wciśnięcia 1, 2, 3... w zależności od problemu z którym przyszedłeś.
    jest katalog system volume information i nic więcej. po wybraniu 1, lub
    2... itd telefon sam wybiera numer. chciałbym to móc zmienić - nie wiem
    jak. jak próbuję zadzwonić "na kartę sim" którą włożyłem do urządzenia -
    nie da sie rozmowy odebrać.
    na pcb nie ma żadnych informacji, co to jest, kto to zrobił, nie mam
    czym nakarmić googla. Przerobiłbym to na telefon dla seniora, albo
    chociaż jakieś jaja porobił - pomożecie?

    ToMasz