  • 1. Data: 2010-09-20 09:17:26
    Temat: automatyczne wybieranie telefonu alarmowego dla starszej osoby
    Od: "Robert G." <r...@p...onet.pl>

    Witam,

    Moja prawie 100 letnia babcia czasami zostaje sama w domu i potrzebuje
    urządzenia nie wiem np. w rodzaju smyczy na reke dzięki której w razie np.
    upadku babci w łazience automatycznie dostane smsa na komórke że coś się stało.
    Szukam i szukam i nie moge znalezc takiego rozwiązania. Możecie coś podpowiedzieć.

  • 2. Data: 2010-09-20 10:16:04
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    ?Dialer telefoniczny DT-1 (łacza komutowane), Kompakt 5 (łacza gsm) i
    radiolinia (Elmes UMB100 odbiornik przy dialerze, pilot na smyczy), do tego
    jeden zasilacz buforowy np. Dantom i juz.

    PC

  • 3. Data: 2010-09-20 12:06:35
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Mon, 20 Sep 2010 11:17:26 +0200, Robert G. napisał(a):

> [...]
    > Szukam i szukam i nie moge znalezc takiego rozwiązania. Możecie coś podpowiedzieć.

    http://www.myphone.pl/Produkty/Telefony/Telefon/tabi
    d/69/cn/ViewPhone/model/myPhone1050%20simply/pid/3/D
    efault.aspx

    http://www.myphone.pl/Produkty/Telefony/Telefon/tabi
    d/69/cn/ViewPhone/model/myPhone1060%20Grand/pid/44/D
    efault.aspx

    http://www.myphone.pl/Produkty/Telefony/Telefon/tabi
    d/69/cn/ViewPhone/model/myPhone1040%20senior/pid/34/
    Default.aspx

    --
    Yakhub

  • 4. Data: 2010-09-20 12:19:34
    Od: r...@p...onet.pl

    ale mi nie chodzi o duzy telefon tylko o urzadzenie które podczas upadku osoby
    wystarczy kliknac a zaprogramowana informacja wysle smsa na moja komorke. Babcia
    z telefonem nie bedzie chodzila, to ma byc urzadzenie w stylu zegarka, które po
    kliknieciu zareaguje j/w pisałem a np. pukniecie reka w podłoge wywoła tez
    reakcje połaczenia z centrala itp.

  • 5. Data: 2010-09-20 12:45:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan robert giedrowicz napisał:

> [...]
    > stylu zegarka, które po kliknieciu zareaguje j/w pisałem a np. pukniecie
    > reka w podłoge wywoła tez reakcje połaczenia z centrala itp.

    Może to: http://www.ebs.pl/active-guard.html ? Wiem, że to overkill, to
    potrafi dużo więcej i jest przeznaczone do bardziej bojowych zadań, ale
    do babcinych potrzeb też się może nadać.

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2010-09-20 13:52:06
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert G." <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:7...@n...onet.pl
> [...]
    > stało.
    > Szukam i szukam i nie moge znalezc takiego rozwiązania. Możecie coś

    http://www.opieka.senior.pl/84,0,Przycisk-na-wage-zy
    cia,8071.html

    takich systemów jest z 10

  • 7. Data: 2010-09-20 15:30:54
    Od: r...@p...onet.pl

    > Użytkownik "Robert G." <r...@p...onet.pl> napisał w
> [...]
    WOW !!!, dzieki o to chodziło

  • 8. Data: 2010-09-20 18:33:44
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > WOW !!!, dzieki o to chodziło

    no nie wiem, czy na pewno o to chodziło :) Zauważ, że to urządzenie nie
    dzwoni do Ciebie, lecz do "centrum", czyli po prostu jakiegoś dyspozytora,
    który dopiero dzwoni do Ciebie i za tę wyrafinowaną usługę kasuje Cię na
    70PLN miesięcznie. Zapewne też urządzenie nie jest Twoje, lecz wynajęte i
    odpowiednio zabezpieczone przed przeprogramowaniem numeru.

    e.

  • 9. Data: 2010-09-20 21:42:16
    Od: s...@v...pl

> [...]
    stało.
    > Szukam i szukam i nie moge znalezc takiego rozwiązania. Możecie coś

    Telefonów jest sporo, kwestia odpowiedniego softu i ustawień, np szybkie
    wybieranie numeru jednym klawiszem (nie musi byc przecież sms, wystarczy próba
    połączenia z babcinego numeru), dodatkowo można aktywować wybieranie głosowe.

  • 10. Data: 2010-09-21 05:54:03
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik <s...@v...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > próba
    > połączenia z babcinego numeru), dodatkowo można aktywować wybieranie

    z doświadczenia z moją babcią mogę powiedzieć że jak ma zjazd
    hipoglikemiczny
    to żaden telefon nie pomoże, a są takie przyciski z akcelerometrem które
    wykrywają czy osoba się porusza czy nie było dużego przeciążenia co
    wskazywało
    by na upadek. Po za tym zmuś babcie żeby z tym telefonem ciągle chodziła,
    nie ma
    szans :) ja myślę nad zainstalowaniem 2-3 kamer IP