  • 1. Data: 2017-03-09 09:51:41
    Temat: autostrady w PL i DE
    Od: Heraklit <t...@h...pl>

    Czy na autostradach jest dozwolona wymiana koła? Jeżeli tak, to trzeba
    poczekać na służby, by zabezpieczyły czy można przystąpić do wymiany od
    razu nie czekając?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 09-03-2017 09:48:43

  • 2. Data: 2017-03-09 10:12:23
    Temat: Re: autostrady w PL i DE
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Heraklit" <t...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Czy na autostradach jest dozwolona wymiana koła? Jeżeli tak, to trzeba
    > poczekać na służby, by zabezpieczyły czy można przystąpić do wymiany od
    > razu nie czekając?

    Nie slyszalem o zakazie, a zmieniajacych kolo widzialem nie raz. Z prawej
    strony samochodu to zaden problem, ale z lewej to juz bym sie bal, zwlaszcza
    w nocy. Jesli juz to obowiazkowo trojkat, awaryjne, koszulka odblaskowa i
    oczy dookola glowy.

  • 3. Data: 2017-03-09 10:40:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 9 Mar 2017 10:12:23 +0100, w <o9r69s$4b8$1@node1.news.atman.pl>, "miumiu"
    <a...@b...pl> napisał(-a):

> [...]
    > w nocy. Jesli juz to obowiazkowo trojkat, awaryjne, koszulka odblaskowa i

    Ja bym stanął lekko pod kątem, maksymalnie przytulając prawy przód do barierki.

  • 4. Data: 2017-03-09 10:57:47
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 marca 2017 10:44:23 UTC+1 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > Ja bym stanął lekko pod kątem, maksymalnie przytulając prawy przód do barierki.

    Dlatego ja zawsze widząc auto z człowiekiem na zewnątrz
    zawsze zjeżdżam na lewy pas

  • 5. Data: 2017-03-09 12:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik miumiu a...@b...pl ...

> [...]
    > bal, zwlaszcza w nocy. Jesli juz to obowiazkowo trojkat, awaryjne,
    > koszulka odblaskowa i oczy dookola glowy.

    No i ten trójkąt w odpowiedniej odległości, a nie, ta jak wiekszosc
    ustawia, maks 50 metróe za autem...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 6. Data: 2017-03-09 12:15:55
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > No i ten trójkąt w odpowiedniej odległości, a nie, ta jak wiekszosc
    > ustawia, maks 50 metróe za autem...

    50 metrów jest lepiej, niż żaden...
    https://youtu.be/EscODsJb2Ck

  • 7. Data: 2017-03-09 12:19:28
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-03-09 o 09:51, Heraklit pisze:
    > Czy na autostradach jest dozwolona wymiana koła? Jeżeli tak, to trzeba
    > poczekać na służby, by zabezpieczyły czy można przystąpić do wymiany od
    > razu nie czekając?

    Zmienić i to szybko. Statystyki podają, ze najwięcej dochodzi do kolizji
    pojazdów stojących na poboczu.

    --
    LordBluzg(R)

  • 8. Data: 2017-03-09 15:00:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uncle Pete 4...@g...com ...

    > 50 metrów jest lepiej, niż żaden...
    > https://youtu.be/EscODsJb2Ck

    Jeżeli to twoje nagranie to podziwiam ze sie nie zatrzymałes ani nawet nie
    uzyłes klaksonu :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

  • 9. Data: 2017-03-09 15:13:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.03.2017 o 15:00, Budzik pisze:

    > Jeżeli to twoje nagranie to podziwiam ze sie nie zatrzymałes ani nawet nie
    > uzyłes klaksonu :)

    NIe wiem jak u ciebie, ale ja mam z klaksonem ten problem, że nie
    używam. Najpierw zajmuję się wyprowadzeniem sytuacji, a potem.... to już
    po zawodach. Można proforma krótko "piknąć" jakby "sprawca" sprawiał
    wrażenie że nie wie że coś zmajstrował. Na ogół wie, więc nie ma sensu.

    Shrek

  • 10. Data: 2017-03-09 15:13:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > Użytkownik Uncle Pete 4...@g...com ...

    > Jeżeli to twoje nagranie to podziwiam ze sie nie zatrzymałes ani
    > nawet nie uzyłes klaksonu :)

    o żesz

    samobójcy

    --