  • 1. Data: 2017-03-08 20:29:11
    Temat: pojedyncze głośne stuknięcie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    to właśnie stuknęło mojemu golfikowi dokładnie 30 lat :)

    Nie osiągnął jakiegoś szalonego przebiegu (365 tys) bo jeździłem
    drugim samochodem a potem dostałem jeszcze służbowy.

    Silnik nadal w dobrym stanie choć dwa razy mi zamarzł. Nic nie pękło
    na szczęście. Oleju i wody nie bierze.

    happy birthday ...

    http://piterpro.private.pl/auto/golf.jpg

    --
    Piter

    Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 30 latach?

  • 2. Data: 2017-03-08 20:33:00
    Temat: Re: pojedyncze głośne stuknięcie
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    no to już dwa stuknięcia:)

  • 3. Data: 2017-03-08 20:40:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** sirapacz pisze tak:

    > no to już dwa stuknięcia:)

    licho linka zjadło ;) klasyk

    --
    Piter

    Mind the gap

  • 4. Data: 2017-03-08 23:34:33
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    oddaj mu znaczek i nawoskuj. Heppi heppi... ;-)
    Olej zmień jak zwykle - i niech służy kolejne 30 lat.

  • 5. Data: 2017-03-09 08:52:47
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > licho linka zjadło ;) klasyk

    no właśnie - rejestruj jako klasyk:)
    nawiasem mówiąc jedyny golf jaki mi się podobał - mam słabość do
    okrągłych lamp:)

  • 6. Data: 2017-03-09 10:17:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** sirapacz pisze tak: