  • 1. Data: 2009-08-01 17:58:56
    Temat: blokada
    Od: "Tom" <t...@g...pl>

    Witam,
    Jako że tutaj ludzie z różnych branż to powinien ktoś wiedzieć.
    Szukam takiego bolca jak na zdjęciach
    www.drewnianedomki.republika.pl/bolec1.jpg
    www.drewnianedomki.republika.pl/bolec2.jpg
    www.drewnianedomki.republika.pl/bolec3.jpg
    www.drewnianedomki.republika.pl/bolec4.jpg

    jest to bolec który blokuje rączkę do dziecięcego rowerka. Ja potrzebuje
    takie coś do rury kwadratowej 35x35x2. Element sprężysty jak się to naciśnie
    to wsadzamy rurę w większą rurę i celujemy w otwory, jak to znjdzie się w
    otowrach to wyskakuje i element zblokowany.
    I tu moje pytanie gdzie takie coś można kupić załatwić zdobyć. Jaka
    oficjalna nazwa katalogowa handlowa. Rower Romet ale w serwisie powiedzieli
    żeby dzwonić do Chin bo oni tam kupują gotowe rowerki i tylko polskie
    naklejki naklejają.

    Z góry dziękuję za pomoc.

    Tomasz Spychalski
    www.wozkislipowe.pl

  • 2. Data: 2009-08-01 18:28:45
    Temat: Re: blokada
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Jako że tutaj ludzie z różnych branż to powinien ktoś wiedzieć.
> [...]

    Przecież sam możesz coś takiego zrobić.
    Blaszka plus 2 nity.
    A ew. brak sprężystości załatwisz sprężyną.

    BTW dłoń masz brudną.
    ;-)

    zyga

  • 3. Data: 2009-08-02 12:11:07
    Od: "Tom" <t...@g...pl>

    > Przecież sam możesz coś takiego zrobić.
    > Blaszka plus 2 nity.
    > A ew. brak sprężystości załatwisz sprężyną.

> [...]

    nity nie zawsze ułożą się jak trzeba, sprężyna blaszki....... po co wyważać
    otwarte drzwi?

    bo to brudna robota była ;)

    Tomek

  • 4. Data: 2009-08-03 07:10:30
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    Tom pisze:
    >po co wyważać
    > otwarte drzwi?

    MSZ szybciej niz cos takiego znajdziesz, kupisz i dostaniesz do reki
    dasz to wytoczenia dwa bolce dopasowane srednica do kawalka rurki i
    dobierzesz jakas sprezynke do wnetrza tej rurki. No chyb ze ma z tego
    byc np. namiot cyrkowy ;-)

  • 5. Data: 2009-08-03 07:15:03
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Adampio"
    > dobierzesz jakas sprezynke do wnetrza tej rurki.

    W składanej hulajnodze jest tek właśnie zrobione. Tylko sprężyna to drut
    wygięty w U. Na podgiętych końcach tego U są wałeczki.

    Robert

  • 6. Data: 2009-08-03 08:07:21
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    Mogę się mylić, ale coś mi mówi że to jest nieosiągalne. Jakiś
    Chińczyk ma pewnie na to patent i sprzedaje wyłącznie w gotowych
    rowerach. Po co miałby sobie samemu psuć rynek wypuszczając części
    zamienne?
    Konrad