  • 1. Data: 2005-10-25 17:36:02
    Temat: blokada z tpnet do Allegro
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Od kilku dni nie da się połączyć z mojego tepsowego DSLa z Allegro.
    Tracert oczywiście jest bezbłędny.
    Jedyna działająca metoda to proxy ICM.

    Zwykle przy okazji dyskryminowania ruchu na grupie wrzało, a teraz
    cisza. Czy znowu zaczęła się zabawa w ciuciubabkę między operatorami?
    --
    Olek

  • 2. Data: 2005-10-25 18:21:37
    Temat: Re: blokada z tpnet do Allegro
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

    Olek napisał(a):
> [...]
    >
    > Zwykle przy okazji dyskryminowania ruchu na grupie wrzało, a teraz
    > cisza. Czy znowu zaczęła się zabawa w ciuciubabkę między operatorami?
    SOA#1
    u mnie dziala

  • 3. Data: 2005-10-25 19:19:55
    Od: Stanisław Halik <w...@t...lain.pl>

    Olek <o...@p...onet.pl> wrote:

    > Od kilku dni nie da się połączyć z mojego tepsowego DSLa z Allegro.
    > Tracert oczywiście jest bezbłędny.

    $ tcping allegro.pl 80
    allegro.pl port 80 open.

    z tepsianego dsla.

    możliwe, że wycięli cię na routerach TPSA (mniej prawdopodobne), lub w
    samym allegro (bardziej prawdopodobne) za np. abuse któregoś z
    użytkowników za routerem. na twoim miejscu zacząłbym od wysłania maila
    do allegro. ale to nie temat na tę grupę...

    --
    Stanisław Halik, http://tehran.lain.pl

  • 4. Data: 2005-10-25 19:48:34
    Od: Bartloo <bartloo@_nospam_o2.pl>

    Użytkownik Stanisław Halik napisał:

> [...]
    > użytkowników za routerem. na twoim miejscu zacząłbym od wysłania maila
    > do allegro. ale to nie temat na tę grupę...

    Albo jest to problem np. pad bramki pomiedzy TPSA i GTS, bo tam stoja
    serwery allegro.
    Na neo chodzi bez problemow.

    Bartloo

  • 5. Data: 2005-10-25 20:30:54
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Bartloo napisał:

    > Albo jest to problem np. pad bramki pomiedzy TPSA i GTS, bo tam stoja
    > serwery allegro.
    > Na neo chodzi bez problemow.

    Hmm, no nie wiem co się dzieje. Wycięcie to to nie jest bo raz na kilka
    minut udaje się wyświetlić stronę główną, czasem "Dokument nie zawierza
    żadnych danych". Różne przeglądarki, to samo pod Windows i Linuksem.

    W links na ruterze strona działa także muszę głębiej pokopać czy to u
    mnie czy to gdzieś dalej.
    Przepraszam za zamieszanie, niewyraźnie to wygląda i niewykluczone, że
    może squid jest winien ale nic nie zmieniałem, dziś zrobiłem od nowa
    cache dir.
    --
    Olek

  • 6. Data: 2005-10-25 20:36:41
    Od: The Obserwer <S...@b...the.firewalls.on.the.net>

    Bartloo napisał(a):

    > Albo jest to problem np. pad bramki pomiedzy TPSA i GTS, bo tam stoja
    > serwery allegro.
    > Na neo chodzi bez problemow.

    Od łdugiego już czasu (AFAIR ok 2-3 miesiące), Allegro ma klasę PI i BGP
    bezpośrednio z tepsa, więc niby gdzie mieliby wycinać ?

  • 7. Data: 2005-10-25 20:43:15
    Od: Stanisław Halik <w...@t...lain.pl>

    Olek <o...@p...onet.pl> wrote:

    > W links na ruterze strona działa także muszę głębiej pokopać czy to u
    > mnie czy to gdzieś dalej.

    trzeba było tak od razu...

    --
    Stanisław Halik, http://tehran.lain.pl

  • 8. Data: 2005-10-25 20:51:36
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    > trzeba było tak od razu...

    No ale jak go podejżewać gdy wszystkie inne strony, portale etc.
    działają OK z pełną prędkością? Ale z tym to już się chyba przeniosę na
    networking.
    Olek

  • 9. Data: 2005-10-25 22:02:50
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Olek <o...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > żadnych danych". Różne przeglądarki, to samo pod Windows i Linuksem.
    >
    > W links na ruterze strona działa także muszę głębiej pokopać czy to u
    A jak masz podłączony internet? Jakieś PPPoE i mtu!=1500?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 10. Data: 2005-10-26 14:42:33
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Krzysztof Oledzki napisał:

    > A jak masz podłączony internet? Jakieś PPPoE i mtu!=1500?

    Internet DSL, ten z którego piszę.
    Żadnych kombinacji, zwykły ethernet do Speedstream 5100.
    --
    Olek