  • 1. Data: 2009-10-18 17:24:22
    Temat: bluemedia vel blue.pl - hurtowe doładowania, szukam alternatywy, bo tu już kolejne trwa prawie dobę
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    użytkujemy w firmie ponad 150 kart blueconnect (prepaid)
    do doładowań korzystamy z serwisu blue.pl

    szukam alternatywnego serwisu pozwalającego na hurtowe doładowywanie
    (kilkadziesiąt kart za jednym zamachem)

    blue.pl zaczęło olewać sprawę i już czwarty raz (w ostatnim miesiącu)
    doładowania trwają po kilkanaście godzin, pomimo tego, co piszą, że
    trwają 2-4 minuty ;/

    na jakiekolwiek próby komunikacji dostajemy bełkot, że _JUŻ_ (rekord
    prawie doba) zostały doładowane i blablabla o tym jak sprawdzić stan
    konta :/

    żadnego wyjaśnienia dlaczego to tak długo trwa i co można z tym zrobić

    nasz bank akurat ma też umowę z tym cholerstwem, więc nie da się

    na doladowania.era.pl nie znalazłem jak to zrobić hurtem, nie będę
    klepał po jednym telefonie, bo mam też w robocie inne zajęcia :/

    jest jakaś alternatywa dla tych partaczy, czy zmonopolizowali
    elektroniczne doładowania?

    nie interesują mnie opcje typu "Pan Kazio na Alledrogo"

    Paweł

  • 2. Data: 2009-10-19 12:04:27
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Paweł Gąska" news:hbfivs$gbv$1@news.onet.pl

    > jest jakaś alternatywa dla tych partaczy, czy zmonopolizowali
    > elektroniczne doładowania?

    www.polpay.net -> jak założysz u nich konto masz coś takiego jak "koszyk
    doładowań", ale niestety w sensie hurtowym nigdy nie miałem okazji tego
    testować. Pojedyncze doładowania idą zdecydowanie szybciej niż z blue.pl
    Korzystam z ww. serwisu i jestem zadowolony.
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2009-10-19 12:56:08
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Valdi.Pavlack
    z dnia: 2009-10-19 14:04:
> [...]
    > testować. Pojedyncze doładowania idą zdecydowanie szybciej niż z blue.pl
    > Korzystam z ww. serwisu i jestem zadowolony.
    dla potomnych:
    z ery dostałem jeszcze unikupon.pl potestuję sobie oba

    Paweł

  • 4. Data: 2009-10-19 13:03:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Gąska" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > co piszą, że trwają 2-4 minuty ;/
    >
    > jest jakaś alternatywa dla tych partaczy, czy zmonopolizowali

    Zmonopolizowali, ale jak widzisz rynek sie demonopolizuje.
    Tylko ze jesli ci doladowania.era.pl nie odpowiada .. to moze po
    prostu doladowuj pare dni wczesniej ?

    W erze terminy sie dodaja .. mam nadzieje ze w bc tez.

    J.

  • 5. Data: 2009-10-27 13:00:03
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Paweł Gąska
    z dnia: 2009-10-19 14:56:
    > Witam,
    >
    > W odpowiedzi na maila od Valdi.Pavlack z dnia: 2009-10-19 14:04:
    >>
    > dla potomnych: z ery dostałem jeszcze unikupon.pl potestuję sobie oba

    dla potomnych 2, po testach:
    _UCIEKAĆ_ z blue.pl - zdecydowanie lepsza obsługa w Unikupon'ie

    poza tym 3% CashBack w blue.pl i rabat 7% w unikupon.pl (!)
    dzięki Ci świecie za konkurencję :]

    z tego miejsca pozdrawiam wszystkich pracowników bluemedia, którzy
    obsługiwali nas w tak beznadziejny sposób, że uciekł klient wydający na
    połączenia 2kPLN miesięcznie i gratuluję ich szefom tak dobrego doboru
    kadry ;)

    mam nadzieję, że do czasu jak "zjedzie" obsługa w unikuponie do poziomu
    bluemedia to powstanie trzecia firma konkurencyjna ;)

    Paweł