  • 1. Data: 2010-10-09 09:19:25
    Temat: browserlab ma mniej funkcji?
    Od: jam <_niepisz_@_.pl>

    Witam, wydawało mi się, że jak pół roku temu sprawdzałem wygląd stronek
    wymagających logowania to w browserlab była taka funkcja która pozawalała
    się zalogować i sprawdzać wygląd strony wymagającej logowania. Teraz tego
    nie mogę znaleźć. Czyżby usunęli to?

    Jeśli tak to jest może jakaś możliwośc sprawdzania wyglądu strony
    wymagającej logowania w różnych przeglądarkach?

  • 2. Data: 2010-10-09 10:02:35
    Temat: Re: browserlab ma mniej funkcji?
    Od: "Gregbike" <g...@g...com>

    Użytkownik "jam" napisał...
> [...]
    >
    > Jeśli tak to jest może jakaś możliwośc sprawdzania wyglądu strony
    > wymagającej logowania w różnych przeglądarkach?

    Ja bym wyłączył na czas testów konieczność logowania na danej stronie -
    np. na serwerze wdrożeniowym (deweloperskim)...

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Gawlik