  • 1. Data: 2009-08-21 06:07:15
    Temat: centrowanie koła w DC?
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    Witam.
    Możecie polecić kogoś potrafiącego wycentrować/wyprostować
    szprychowe kółeczko do intrudera w wawie/okolicach?

    grzech
    vl800

  • 2. Data: 2009-08-21 06:24:40
    Temat: Re: centrowanie koła w DC?
    Od: "wilkxt" <w...@w...pl>

    > Możecie polecić kogoś potrafiącego wycentrować/wyprostować
    > szprychowe kółeczko do intrudera w wawie/okolicach?

    W tamtym roku miedzy wiosna a latem o tym pisałem, poszukaj w archiwum

  • 3. Data: 2009-08-21 06:28:48
    Od: "wilkxt" <w...@w...pl>

    znalazłem

    ul.szeroka 47 tel.502828304

    Enduro Motocross

  • 4. Data: 2009-08-21 06:37:23
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > ul.szeroka 47 tel.502828304

    Dzięki - tu już dzwoniłem - pan będzie od 1 września:(
    Jak nic innego nie znajdę i dożyję to poczekam.
    "Shima" na cruiserze jest nieciekawa - jakoś nie mogę się do niej
    przyzwyczaić:)

    grzech
    vl800

  • 5. Data: 2009-08-21 07:34:25
    Od: Paweł Burdzy <f...@w...pl>

    grzech pisze:
    > Możecie polecić kogoś potrafiącego wycentrować/wyprostować
    > szprychowe kółeczko do intrudera w wawie/okolicach?

    Ja felgę prostowałem tutaj:
    http://www.adresyfirm.pl/pokaz_firme.php?id=2028 , tylko najlepiej
    najpierw zadzwoń i spytaj o ceny, bo mnie za wyprostowanie małego
    wygięcia rantu i założenie nowego laczka skasowali 200zł.

    --
    Paweł
    mały, czarny fazer '01

  • 6. Data: 2009-08-21 07:44:40
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Paweł Burdzy pisze:

> [...]
    > najpierw zadzwoń i spytaj o ceny, bo mnie za wyprostowanie małego
    > wygięcia rantu i założenie nowego laczka skasowali 200zł.

    To w Fazerze masz szprychowane kola ? Co to za wersja ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 7. Data: 2009-08-21 07:46:57
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    grzech pisze:
    > Witam.
    > Możecie polecić kogoś potrafiącego wycentrować/wyprostować
    > szprychowe kółeczko do intrudera w wawie/okolicach?

    Ale masz mechanicznie uszkodzona obrecz czy tylko popuszczaly szprychy ?
    Bo za samo nacentrowanie fachman w serwisie rowerowym u mnie na wsi
    bierze 40 pln. Natomiast nie podejmuje sie centrowania kol z
    mechanicznie uszkodzona obrecza (podgieta, krzywa itp).

    Ja zawsze kola zaplatam sam i daje mu juz naszprychowane, ze wstepnie
    ponaciaganymi szprychami.

  • 8. Data: 2009-08-21 08:35:41
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

> [...]
    > 40 pln. Natomiast nie podejmuje sie centrowania kol z mechanicznie
    > uszkodzona obrecza (podgieta, krzywa itp).

    Wjechałem w "otworek" w asfalcie i na podnośniku bije mi na 0,5cm - nie wiem
    tak na prawde
    czy pomoże centrowanie, czy trzeba będzie też prostować mechanicznie -
    jakoś:(

    grzech
    vl800

  • 9. Data: 2009-08-21 09:33:58
    Od: Paweł Burdzy <f...@w...pl>

    Napisali że zajmują się motocyklowymi, więc chyba nic nie zaszkodzi
    zadzwonić i się spytać czy szprychowe relikty też prostują?

    Kuczu pisze:
    > To w Fazerze masz szprychowane kola ? Co to za wersja ?

    Fazer 600 Special Chopper Edition

    --
    Paweł
    mały, czarny fazer '01

  • 10. Data: 2009-08-21 09:34:41
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    grzech pisze:

    > czy pomoże centrowanie, czy trzeba będzie też prostować mechanicznie -
    > jakoś:(

    Ale bije w bok czy gora-dol ?