  • 1. Data: 2009-08-20 14:12:01
    Temat: nie moge znalezc
    Od: "Azbest" <...@...pl>

    była taka reklama społeczna

    jedzie gość motocyklem i opowiada o tym co codziennie widzi jadąc do pracy
    motocyklem i na końcu uderza w drzwi auta którego nie zauważył i na koniec
    jest refleksja cos ala legs you wont use anymore

    poszukuje tego filmiku

    sory za zaśmiecanie grupy ale od rana mnie to meczy !!

  • 2. Data: 2009-08-20 14:40:33
    Temat: Re: nie moge znalezc
    Od: kristos <c...@t...pl>

    Azbest pisze:
> [...]
    > jest refleksja cos ala legs you wont use anymore
    >
    > poszukuje tego filmiku
    >
    > sory za zaśmiecanie grupy ale od rana mnie to meczy !!

    wysłałem na priv, ale nie wiem czy odbierasz, więc

    http://www.youtube.com/watch?v=CO9vBPFauZ4&feature=r
    elated

    --
    kristos
    885

  • 3. Data: 2009-08-20 15:28:35
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Azbest pisze:
    > była taka reklama społeczna
    >
    > jedzie gość motocyklem i opowiada o tym co codziennie widzi jadąc do pracy
    > motocyklem i na końcu uderza w drzwi auta którego nie zauważył

    To po cholere tyle gadał ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 4. Data: 2009-08-20 15:45:57
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "kristos" <c...@t...pl> wrote in message

    > wysłałem na priv, ale nie wiem czy odbierasz, więc
    >

    > http://www.youtube.com/watch?v=CO9vBPFauZ4&feature=r
    elated

    ... the day you went to work. To wszystko przez pracę.

    Również apropos był kiedyś tekst z Falczaka:

    Falczak do Falczakowej
    -Czy wiesz, że statystycznie 90% wypadków zdarza sie w promieniu 5 km od
    domu?
    Falczakowa:
    -No to będziemy sie musieli przeprowadzić gdzieś dalej.

    pozdro
    greg

  • 5. Data: 2009-08-20 16:16:23
    Od: "Azbest" <...@...pl>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    Azbest pisze:
    > była taka reklama społeczna
    >
    > jedzie gość motocyklem i opowiada o tym co codziennie widzi jadąc do
    > pracy motocyklem i na końcu uderza w drzwi auta którego nie zauważył

    To po cholere tyle gadał ?

    juz wiecej sie nie odezwe

    sie normalnie zamkne w sobie!!