  • 1. Data: 2009-08-20 13:08:49
    Temat: Wypadek pod Parzęczewem-dwa motocykle czołowo w busa :(((
    Od: siinski <j...@g...com>

    Jak w temacie
    53,Czolowo_w_busa__Dwaj_motocyklisci_nie_zyja.html

    {i}{i}

  • 2. Data: 2009-08-20 15:05:23
    Temat: Re: Wypadek pod Parzeczewem-dwa motocykle czolowo w busa :(((
    Od: "-=MAKARENA=-" <m...@n...pl>

    Ale z tego takstu nie wynika ze to byly DWA motocykle ...

    Pozdrawiam :

    MAKARENA UC
    CZERWONE R-ONE

    Kobiety, zeby sie nie znudzic mezczyznom, zmieniaja ubrania.
    Mezczyzni, zeby sie nie znudzic kobietom, zmieniaja kobiety.

    Uzytkownik "siinski" <j...@g...com> napisal w wiadomosci
    p.googlegroups.com...

  • 3. Data: 2009-08-20 15:56:58
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Aug 20, 2:08 pm, siinski <j...@g...com> wrote:
    > Jak w temaciehttp://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,8027
    3,6946353,Czolowo_w_busa...

    > {i}{i}

    I na chuj sie tak wciskac.. poczekalby 100 metrow i na relaksie by
    wyprzedzil.

  • 4. Data: 2009-08-20 16:14:07
    Od: "Budyn" <b...@g...pl>

    Uzytkownik <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    p.googlegroups.com...

    >I na chuj sie tak wciskac.. poczekalby 100 metrow i na relaksie by
    >wyprzedzil.

    domyslam sie ze masz czopera? Jesli w ogóle.....

    b.

  • 5. Data: 2009-08-20 17:38:44
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Budyn pisze:
    > Uzytkownik <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    p.googlegroups.com...

    > domyslam sie ze masz czopera? Jesli w ogóle.....

    dlaczego? jakąś nieprawdę napisal ?

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 6. Data: 2009-08-20 18:19:09
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...

    > dlaczego? jakąś nieprawdę napisal ?

    gdyby chłopaki chciali jechac na relaksie, to by jechali czopkami. Chcieli
    szybko - ja ich rozumiem. Nie wyszło - ryzyko wliczone w hobby.

    b.

  • 7. Data: 2009-08-20 18:34:24
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Budyń pisze:
    > Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał w wiadomości

    > gdyby chłopaki chciali jechac na relaksie, to by jechali czopkami. Chcieli
    > szybko - ja ich rozumiem. Nie wyszło - ryzyko wliczone w hobby.

    Niekoniecznie. Mogło im włąśnie zabraknąć odejścia bo jakimiś rututniami
    jechali, ale to czyste spekulacje, nie mamy informacji o szczegółach.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 8. Data: 2009-08-20 18:42:26
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Niekoniecznie. Mogło im włąśnie zabraknąć odejścia

    Zabrakło im doświadczenia i wyobraźni. Głównie jednak wyobraźni. I nie ma co
    tu spekulować, wjebali się na czołówkę, więc tylko wyobraźnia - nic nie
    usprawiedliwia, chyba że zawał serca w chwili wyprzedzania lub inny udar...
    Tak czy inaczej szkoda chłopaków. Młodzi byli...

    --
    Grzybol

  • 9. Data: 2009-08-20 19:25:39
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Grzybol pisze:
    ...>8
    > Zabrakło im doświadczenia i wyobraźni....

    A moze urwana linka gazu?! Poslizg sprzegla (dali w palnik i sie slizgnelo)?
    Nie spieszmy sie z opiniami!!
    Choc w wiekszosci przypadkow to jednak niestety wina kierownika :(

    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 10. Data: 2009-08-20 19:29:48
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Sir Piernik" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h6k7qd$sia$1@news.onet.pl...
    > A moze urwana linka gazu?! Poslizg sprzegla (dali w palnik i sie
    > slizgnelo)? Nie spieszmy sie z opiniami!!

    Czyli brak wyobraźni, tak czy inaczej. Manewr wyprzedzania obliczony na
    milimetry, wkalkulowujący ewentualną czołówkę w sytuacji kiedy coś nie wyda?
    Jak to nazwać?

    > Choc w wiekszosci przypadkow to jednak niestety wina kierownika :(
    > Pozdrawiam

    No niestety... Chociaż każdy zawsze próbuje się jakoś wytłumaczyć. Taka
    natura człowieka. Tu chłopaki już nic nie wytłumaczą, chyba że św
    Pietrowi...

    --
    Grzybol