  • 1. Data: 2015-11-10 13:49:19
    Temat: Kampania schowaj mu kluczyki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    A jak sie Wam podoba kampania Schowaj pijanemu kluczyki ?

    Kampania fajna, film z pomyslem ... ale skutek obawiam sie, ze zerowy.
    Czyli szkoda pieniedzy :-)

    A moze i nie zerowy - moze spadnie "spoleczne poparcie" dla "pijakow
    za kierownica" ?

    J.

  • 2. Data: 2015-11-10 14:02:13
    Temat: Re: Kampania schowaj mu kluczyki
    Od: EiNStEiN <e...@i...pl>

    W dniu 2015-11-10 o 13:49, J.F. pisze:
> [...]
    > Czyli szkoda pieniedzy :-)
    >
    > A moze i nie zerowy - moze spadnie "spoleczne poparcie" dla "pijakow za

    Nie wiem na ile to pomoże ale obawiam się, że niewiele. Znałem przypadek
    gdy po imprezie za kierownice siadało to co mniej wypiło, bo żona np. od
    kieliszka nie mogła się powstrzymać. Inny przykład mąż z żoną i dziećmi
    nad jeziorem. Mąż wstawiony już po kilku piwach a żona nawet nic mu nie
    powiedziała, tylko obok niego do samochodu siadła i pojechali. Niektórym
    po wódce palma odwala i może dlatego ludzie nie chcą ich zaczepiać i nie
    zabierają im kluczyków.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2015-11-10 14:09:45
    Od: <1...@3...140945.invalid> (Tom N)

    J.F. w

    > A jak sie Wam podoba kampania Schowaj pijanemu kluczyki ?

    Nijak, bo takowej nie ma.

    > Kampania fajna, film z pomyslem ... ale skutek obawiam sie, ze zerowy.
    > Czyli szkoda pieniedzy :-)

    Piszesz o tym?

    <http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/alkohol-i-kluc
    zyki-wykluczone-w-kampanii-przeciw-jezdzie-po-pijane
    mu-wideo>

    4 kradzieże 1 zguba...

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2015-11-10 14:39:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

> [...]
    > zerowy. Czyli szkoda pieniedzy :-)
    >
    > A moze i nie zerowy - moze spadnie "spoleczne poparcie" dla

    Bez kampanii powinno się chować a jak się rzuca to jeszcze wpierdol
    spuścić. Po taksę albo najt rajders zadzwonić.

    W 1997r jak jeszcze piłem to kolega mi zabrał i dziś jestem mu
    dźwięczny.

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 5. Data: 2015-11-10 15:32:24
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > Czyli szkoda pieniedzy :-)
    >
    > A moze i nie zerowy - moze spadnie "spoleczne poparcie" dla "pijakow za

    Jaka kampania?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2015-11-10 15:53:59
    Od: <7...@...155359.invalid> (Tom N)

    yabba w

    > Jaka kampania?

    "Usuń spację przed znakiem przestankowym." ;-)

    --
    'Tom N'

  • 7. Data: 2015-11-10 21:58:24
    Od: FALCOX1000 <t...@i...eu>

    jestem za w kraju w ktorym mieszkam za browara masz 2 tyg areszztu i prawko na rok za
    przekroczenie predkosci o 36 km na godz prawko na rok zabieraja mandat okolo 8 tys zl
    ale wypadkow jest bardzo niewiele i o to chodzi rodziny ciesza sie ze zyja !!

  • 8. Data: 2015-11-10 22:27:10
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    W dniu 10.11.2015 o 21:58, FALCOX1000 pisze:
> [...]
    zl ale wypadkow jest bardzo niewiele i o to chodzi rodziny ciesza sie ze zyja !!

    Nie za browara tylko za 0,2 promila a kara aresztu moze byc w zawiasach.
    W PL nic by to nie dalo bo polowa ludzi jest niewypłacalna i w dupie
    maja czy beda jezdzic z PJ czy bez zwlaszcza po wsiach. Kolejna sprawa
    to tam gdzie mieszkasz jest kilka x mniej samochodow, areszt to jak
    hotel a w PL wiezienia przepelnione :P

  • 9. Data: 2015-11-10 23:22:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** FALCOX1000 pisze tak:

> [...]
    > na rok zabieraja mandat okolo 8 tys zl ale wypadkow jest bardzo
    > niewiele i o to chodzi rodziny ciesza sie ze zyja !!

    Na początku tego roku kiedy myślałem o wyjeździe do Norwegii próbowałem
    jeździć 80km/h.

    Można dostać szału.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 10. Data: 2015-11-10 23:55:46
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-11-10 21:58, FALCOX1000 wrote:

> [...]
    zl ale wypadkow jest bardzo niewiele i o to chodzi rodziny ciesza sie ze zyja !!

    Cos w tym jest, ale mysle ze istotne jest ze Norwegia ma powierzchni
    wiecej niz Polska, a populacje prawie 8x mniejsza. I raczej nie jest
    tak tranzytowym krajem. Gdybysmy dysponowali takimi warunkami i
    mniejszym zageszczeniem ruchu czyli tym samym, prawdopodobienstwem
    kolizji z drugim uczestnikiem ruchu, to prawdopodobnie statystyki
    ilosci wypadkow na milion mieszkancow bylyby o wiele mniej drastyczne.

    Ps. od razu na wszelki wypadek podkresle - tak, wiem ze statystyki
    liczy sie w odniesieniu do tej samej ilosci, ale reszta j/w. Niejako
    krzyzowo rosnie ilosc kombinacji sprzyjajacych do zaistnienia wypadku.

    --

    memento lorem ipsum