  • 1. Data: 2016-01-06 20:17:04
    Temat: jaka stacja dokująca do dysków na USB
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy Ktoś tu może powiedzieć coś o stacjach dokujących usb dla dysków?
    chodzi mi o to, jaki kupić, żeby spierdalający się zasilacz nie
    uszkodził dysku? mam same złe doświadczenia, kupiłem kiedyś adapter
    S/PATA na USB zjarał się zasilacz, kupiełem stację dokującą, zjarał się
    zasilacz, do tego uszkodził mi się dysk mimo, że wtedy zasilacz działał...

  • 2. Data: 2016-01-08 17:06:17
    Temat: Re: jaka stacja dokująca do dysków na USB
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    http://allegro.pl/itec-stacja-dokujaca-do-hdd-2-5-3-
    5-usb-3-0-w-wa-i5701853030.html

    czy to jest dobra firma?

    http://allegro.pl/unitek-y-1072-stacja-dokujaca-hdd-
    na-usb-3-0-i5889429768.html

    bo może lepiej ten?

    http://allegro.pl/1671-stacja-dokujaca-hdd-sata-ata-
    2-5-3-5-usb-i5417029016.html

    w takiej zjarał mi sie zasilacz... więc tej to wolalbym nie...

  • 3. Data: 2016-01-09 14:51:06
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    Ja kupiłbym coś takiego:

    http://allegro.pl/unitek-y-3025-stacja-dok-hdd-ssd-u
    sb-3-0-clone-be-i5761695617.html

    Mocny, 3A zasilacz i można "pojechać" jednocześnie na dwa dyski.

  • 4. Data: 2016-01-09 14:59:01
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dz. tej nie zauważyłem, cena nie jest w sumie ważna, chodzi o to,żeby
    się po godzinie pracy nie zjarał jak te które miałem...

  • 5. Data: 2016-01-09 15:19:07
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    > chodzi o to, żeby się po godzinie pracy nie zjarał, jak te które miałem...

    Kilka lat temu kupiłem używany dysk, do którego jako gratis dostałem coś
    funkcjonalnie podobnego, aczkolwiek bardziej prymitywnie wyglądającego, z życzliwym
    ostrzeżeniem, by za długo nie używać, bo grzeje się zasilacz.

  • 6. Data: 2016-01-09 15:53:56
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dokładnie w ten sam sposób się zjarał,
    nagrzał się i w końcu coś w nim wybuchło...

  • 7. Data: 2016-01-09 15:54:21
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    Ktoś coś ma i podpowie jak działa?

  • 8. Data: 2016-01-09 16:03:54
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > zasilacz, do tego uszkodził mi się dysk mimo, że wtedy zasilacz działał...

    Używam od kilku lat stacji uniteka. Faktycznie miałem problem z
    zasilaniem ale chodziło o zrypaną wtyczkę.
    Logilink dwu napędowy działa bez zarzutu.

  • 9. Data: 2016-01-09 16:15:18
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dz. o taka?
    http://allegro.pl/logilink-stacja-dokujaca-do-dyskow
    -usb-3-0-w-wa-i5816079420.html

  • 10. Data: 2016-01-09 16:20:44
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    http://allegro.pl/unitek-y-3025-stacja-dok-hdd-ssd-u
    sb-3-0-clone-be-i5761695617.html ======> 41 osób kupiło 46 szt.

    http://allegro.pl/unitek-y-3025-stacja-dok-hdd-usb-3
    -0-clone-i5591848035.html ======> 42 osób kupiło 45 szt.

    Ci ludzie nie mogą się mylić!

    http://blog.dimgs.com/2015/01/stacja-dokujaca-dla-dy
    skow-twardych-unitek-y-3025-na-usb-3-0-recenzja-2/