  • 1. Data: 2009-01-18 12:05:41
    Temat: co sygnalizują diody phase led na płytach gigabyte?
    Od: b...@g...com

    Jak w temacie z dokładnie sygnalizują te diody na plytach Gigabyte i
    jak powinny prawidłowo świecić? U mnie na starcie świecą się 3 zielone
    i jedna czerwona z czterech. Płyta Gigabyte ga-ep31-ds3l i płyta nie
    startuje.

  • 2. Data: 2009-01-18 12:43:58
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

> [...]
    >jak powinny prawidłowo świecić? U mnie na starcie świecą się 3 zielone
    >i jedna czerwona z czterech. Płyta Gigabyte ga-ep31-ds3l i płyta nie

    W manualu (lub na ich www) powinny byc opisane wszystkie mozliwe stany
    diodek.

    Fantom

  • 3. Data: 2009-01-19 12:44:06
    Od: b...@g...com

    On 18 Sty, 13:43, "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto> wrote:

    > W manualu (lub na ich www) powinny byc opisane wszystkie mozliwe stany
    > diodek.
    >
    > Fantom

    Właśnie niewiele jest na ten temat... czy jest to obciążenie procesora
    czy zasilania? Czy i kiedy powinny się palić wszystkie itd. w
    instrukcji nie wiele jest.

  • 4. Data: 2009-01-19 17:13:11
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 19 stycznia 2009 (13:44:06) napisano:

    Instrukcja, strona 30. u dołu...

    Yakhub
    Nie pisz do mnie na ten adres.