  • 1. Data: 2009-01-18 12:42:56
    Temat: Jaka najtansza drukarka z dupleksem ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

    Witam
    Jaka dzisiaj mozna kupic najtaniej, nowa drukarke laserowa z automatycznym
    dupleksem ? Reszta parametrow praktycznie nieistotna (wszytskei laserowe
    spelniaja moje minimum).

    Fantom
    ps. Wejscie na RJ45 byloby dodatkowym atutem, ale jakby znaczaco podnosilo
    cene to nie jest potrzebne

  • 2. Data: 2009-01-18 13:10:48
    Temat: Re: Jaka najtansza drukarka z dupleksem ?
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Fantom
    > ps. Wejscie na RJ45 byloby dodatkowym atutem, ale jakby znaczaco podnosilo

    Zazwyczaj drukarki z dupleksem mają "d" w nazwie. Karty sieciowe to "n".
    Tego się trzyma większość producentów . Poszukaj modeli z końcówką "dn",
    trafisz bez pudła.

  • 3. Data: 2009-01-18 13:24:27
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    > Zazwyczaj drukarki z dupleksem mają "d" w nazwie. Karty sieciowe to "n".
    > Tego się trzyma większość producentów . Poszukaj modeli z końcówką "dn",
    > trafisz bez pudła.

    faktycznie :)

  • 4. Data: 2009-01-19 06:36:07
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Najtańszy to chyba Lexmark
    http://www.laserowe-mono.centrumdruku.com.pl/lexmark
    /e250dn.cd

  • 5. Data: 2009-01-19 06:40:37
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zazwyczaj drukarki z dupleksem mają "d" w nazwie. Karty sieciowe to "n".
    > Tego się trzyma większość producentów . Poszukaj modeli z końcówką "dn",
    > trafisz bez pudła.

    Oprócz Canona
    http://www.laserowe-mono.centrumdruku.com.pl/canon/i
    -sensys_lbp3300.cd
    :-)

  • 6. Data: 2009-01-19 06:45:25
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Ale ja brałbym albo canona (toner na 6tyś. stron można kupić już za 160zł)
    lub Kyocera Kyocera FS-1030D, bęben na 100 tyś. wydruków lub 3 lata
    gwarancji, drukarka 2 lata gwarancji, toner na 6 tyś. stron. :-)

  • 7. Data: 2009-01-19 07:11:37
    Od: Andrzej <d...@w...pl>

    On 18 Sty, 13:42, "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto> wrote:
> [...]
    >
    > Fantom
    > ps. Wejscie na RJ45 byloby dodatkowym atutem, ale jakby znaczaco podnosilo

    Po co nowa? Najlepszą drukarka jaka w chwili obecnej jest dostępna w
    znanym serwisie aukcyjnym z duplexem, sieciówką i oryginalnym pełnym
    tonerem na 25 tyś stron jest LexmarK Optra T614 - 150zł.

  • 8. Data: 2009-01-19 12:25:32
    Od: "DTP Tolek" <d...@t...com.pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Ale ja brałbym albo canona (toner na 6tyś. stron można kupić już za 160zł)
    > lub Kyocera Kyocera FS-1030D, bęben na 100 tyś. wydruków lub 3 lata
    > gwarancji, drukarka 2 lata gwarancji, toner na 6 tyś. stron. :-)

    Polecam ww Kyocerę. Używałem z powodzeniem, 0 zacięć + dodatkowo dobra
    emulacja postscriptu.

    g u c i o