  • 1. Data: 2009-12-22 14:00:40
    Temat: crash test moto vs samochod - robia to w polsce
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    Nie wiedzialem, ze w polsce tez wykonuja takie testy
    IMO bardzo ciekawe
    http://auta.moto24.tv/wydarzenia/video/1816,motocykl
    ista_bez_szans.html
    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 2. Data: 2009-12-22 14:04:49
    Temat: Re: crash test moto vs samochod - robia to w polsce
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2009-12-22, Michał V-R <m...@o...pl> wrote:
    > Nie wiedzialem, ze w polsce tez wykonuja takie testy
    > IMO bardzo ciekawe
    > http://auta.moto24.tv/wydarzenia/video/1816,motocykl
    ista_bez_szans.html
    Dawno to juz bylo :-)

    Co do meritum to nawet w tym tescie widac, zeby przy nieuniknionym zderzeniu
    z samochodem wstac a nie siedziec - jest przynajmniej szansa przeleciec nad
    samochodem zamiast przywalic glowa w dach.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2009-12-22 14:12:17
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Ciekawe który maneku powiedział auaa przy zderzeniu...

    --

    Dawid

  • 4. Data: 2009-12-22 14:37:31
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > Co do meritum to nawet w tym tescie widac, zeby przy nieuniknionym zderzeniu
    > z samochodem wstac a nie siedziec - jest przynajmniej szansa przeleciec nad
    > samochodem zamiast przywalic glowa w dach.

    To prawda, mnie przeraza ten wgniot na dachu od glowy, a w tym miejscu
    dachu miekko nie jest, bo ida tam wzmocnienia

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------

  • 5. Data: 2009-12-22 16:58:56
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    AZ pisze:
> [...]
    > z samochodem wstac a nie siedziec - jest przynajmniej szansa przeleciec nad
    > samochodem zamiast przywalic glowa w dach.

    I ladowac jak sie da po prawej stronie drogi coby z naprzeciwka nic na
    leb czy nogi nie najechalo. Ale i tak na slupki, barierki, drzewa i
    ladujace na gnatach/plecach/zebrach motocykle trzeba uwazac. Moto sie
    prawie zawsze posklada lub wraka sprzeda, zdrowie trudniej odzyskac.
    Sprawdzone ;|

    Krotko mowiac tak czy siak - przewalone.

    Pzdr i Wesolych Swiat ;)))
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 6. Data: 2009-12-22 17:05:03
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-12-22 15:00, Użytkownik Michał V-R napisał:
    > Nie wiedzialem, ze w polsce tez wykonuja takie testy
    > IMO bardzo ciekawe
    > http://auta.moto24.tv/wydarzenia/video/1816,motocykl
    ista_bez_szans.html

    Ciekawe to jest co zrobili z silnikiem od tego moto i dlaczego
    nie było go w ramie.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-12-23 13:16:00
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    RadoslawF pisze:

    > Ciekawe to jest co zrobili z silnikiem od tego moto

    To nie motocykl tylko GS500. Rozrozniaj

    > i dlaczego nie było go w ramie.

    Poszedl na Allegro.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 8. Data: 2009-12-23 13:44:50
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-12-23 14:16, Użytkownik Kuczu napisał:

    > To nie motocykl tylko GS500. Rozrozniaj

    Skoro poruszania się takim potrzeba prawa jazdy kat. A
    to uważałem za motocykl. Ale widać są inne teorie.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-12-23 13:56:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2009-12-23, RadoslawF <r...@w...pl> wrote:

    > Skoro poruszania się takim potrzeba prawa jazdy kat. A
    > to uważałem za motocykl. Ale widać są inne teorie.

    Oho... Szykuje sie zimowy flejm?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2009-12-23 14:33:08
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Tue, 22 Dec 2009 15:00:40 +0100, Michał V-R napisał(a):

    > Nie wiedzialem, ze w polsce tez wykonuja takie testy
    > IMO bardzo ciekawe
    > http://auta.moto24.tv/wydarzenia/video/1816,motocykl
    ista_bez_szans.html

    Tylko po co?