  • 1. Data: 2009-10-08 16:13:07
    Temat: [css] position
    Od: Paul <e...@e...com>

    chcę wstawić obrazek na sam dół strony po lewej, bez zbędnego
    ingerowania w html

    próbowałem tak:

    1. wstawiony na samym dole i przesunięty do góry przez position:relative
    o X px, jednak na dole zostaje miejsce po nim i strona jest
    niepotrzebnie dłuższa.
    2. wstawienie do body, position:absolute left:0px;bottom:0px; - jest on
    przesunięty w dół o długość jednego ekranu - czyli jak mam stronę
    przewiniętą tak, że widzę jej górę to na samym dole mam ten obrazek, a
    strona idzie jeszcze dużo w dół.

    jak to rozwiązać?

  • 2. Data: 2009-10-09 06:07:17
    Temat: Re: [css] position