  • 1. Data: 2013-03-29 19:57:59
    Temat: css, prosty podział na dwie kolumny
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    co jest nie tak w tym kodzie?

    jakim języku prowadzona jest strona?</span><span style="display:
    block">Abrakadabra</span></div>

    chciałbym uzyskac efekt podziału strony na dwie kolumny, w lewej info, w
    prawej pytanie i formularz...

    ten kod działa w IE, ale zupełnie nie działa w FF, a to ciekawostka, a tak
    niektórzy psioczą...

    może mi Ktoś pomóc?

    i drugie dno: skąd się biorą marginesy w tych divach? po zamianie ich na <P>
    wszystko zupełnie się rozjeżdża...

    myślałem,żeby to zrobić tak:
    <P style... float:
    /span></P> ale taka
    kombinacja całkowicie się rozjeżdża, bez żadnej logiki.

    Help, jakby Ktoś mógł.

  • 2. Data: 2013-03-29 20:20:04
    Temat: Re: css, prosty podział na dwie kolumny
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    po dopisaniu height sytuacja się poprawia, ale przecież to nie o to
    chodzi... poza tym nie w spanach nie robi mi się prawidłowy odstęp jak przy
    P, więc jak zrobić żeby całość zamienić na P (z domyślnymi marginesami i
    paddingami)?

  • 4. Data: 2013-03-30 13:58:40
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    po dodaniu ramek, w ogóle kosmos, dlaczego IE pokazuje dobrze a FF już nie:

    border-style: solid">Pytanie antybotowe (ANTYSPAM):</div><div style="width:
    540px; border-width: 1px; border-style: solid"><span style="display: block;
    border-width: 1px; border-style: solid">W jakim języku prowadzona jest
    strona?</span><span style="display: block; border-width: 1px; border-style:
    solid">Abrakadabra</span></div>

  • 5. Data: 2013-03-30 15:49:20
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    takie uczelniane pytanie, spany nie dziedziczą floata i dlatego mi nie
    działa?

  • 6. Data: 2013-03-30 17:14:14
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dziwna sprawa:
    http://www.forumweb.pl/porady-i-tutoriale-www/css-cl
    earowanie-czyli-problemy-z-float,47914

  • 7. Data: 2013-03-30 21:03:07
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    no to skoro nikt nic nie pisze to jeszcze na koniec zagadnienie:
    dlaczego? mam linijkę w której każdy tag ma ustawiony width,
    tak, że cała linia ma określoną długość w pikselach... no i oczywiście?
    długość w IE jest inna niż w FF... WHY?

  • 8. Data: 2013-04-04 21:40:57
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 30 Mar 2013 21:03:07 +0100, identyfikator: 20040501 napisał(a):

> [...]
    > dlaczego? mam linijkę w której każdy tag ma ustawiony width,
    > tak, że cała linia ma określoną długość w pikselach... no i oczywiście?

    Wina Tuska.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl