  • 1. Data: 2009-11-21 18:22:22
    Temat: cyfra+, ntv a moze... dvb-t?
    Od: "DeSola" <p...@o...pl>

    Witam,

    Przymierzalem sie dzisiaj do najnowszej promocji cyfry+, po dokladnej
    analizie wychodzi, ze w totalu przez 24 m-ce przy najtanszej mozliwej opcji
    trzeba zabulic 2070 zł - czyli to troche jak zakup tv na raty. Nawet bysmy
    to przelkneli ale jeszcze jak wyczytalem ze ten caly ich "multiroom gratis"
    polega na lataniu regularnie co 6 godzin od jednego odbiornika do drugiego
    zeby podladowac karte, wiec obsmialismy sie z tego i podziekowalismy.

    Ntv odpada tez bo wlasciwie poza dobrym dekoderem szalu tam nie ma. Ogolnie
    ogladamy malo wydziwnien najbardziej lubimy tvp1,tvp2,tvn,tvn7 i ewentualnie
    tvn style.

    Zastanawiamy sie czy nie bedzie najlepiej po prostu... zainwestowac w dobra
    antene tv i zdecydowac sie na dvb-t. Mam pytanie na jakim etapie jest ten
    system i czy mozna w ogole liczyc na jakies kanaly poza tvp1,tvp2 i tvn? Czy
    np. polsat nadaje analogowo i przejdzie na dvb-t, czy wyniosl sie calkiem na
    satelite? Pytam bo od wielu lat korzystalismy z saty.

    pozdrawiam

    Maciek

  • 2. Data: 2009-11-21 18:40:50
    Temat: Re: cyfra+, ntv a moze... dvb-t?
    Od: "Rastusztiru Czernemik" <v...@s...dk>

    > Ntv odpada tez bo wlasciwie poza dobrym dekoderem szalu tam nie ma.
    > Ogolnie ogladamy malo wydziwnien najbardziej lubimy tvp1,tvp2,tvn,tvn7 i
    > ewentualnie tvn style.

    w takim przypadku TNK
    jest tam wszystko czego potrzebujecie

    krzysiek

  • 3. Data: 2009-11-21 20:10:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "DeSola" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > analizie wychodzi, ze w totalu przez 24 m-ce przy najtanszej mozliwej
    > opcji trzeba zabulic 2070 zł - czyli to troche jak zakup tv na raty.

    ROTFL !!!
    Ty chciałeś dostać telewizor o wartości 1000 zł za 1 zł kupując coś za 900
    zł?

> [...]
    > gratis" polega na lataniu regularnie co 6 godzin od jednego odbiornika do
    > drugiego zeby podladowac karte, wiec obsmialismy sie z tego i

    Ja przez tydzień ładowałem raz.
    Drugi tuner jest mało używany.

> [...]
    >
    > Zastanawiamy sie czy nie bedzie najlepiej po prostu... zainwestowac w
    > dobra antene tv i zdecydowac sie na dvb-t.

    TVN7 tam nie ma.
    Ale ogólnie pomysł niezły.

    >Mam pytanie na jakim etapie jest ten system i czy mozna w ogole liczyc na
    >jakies kanaly poza tvp1,tvp2 i tvn?

    Gdzie mieszkasz?
    Generalnie są jeszcze TVP3, Polsat, TV4 i Puls.

    >Czy np. polsat nadaje analogowo i przejdzie na dvb-t

    Już jest na dvb-t (tam gdzie dvb-t można odebrać rzecz jasna).