  • 1. Data: 2009-11-21 18:38:53
    Temat: Kroniki młodego Indiany Jonesa- dubbing TVP
    Od: Dezerter <d...@o...pl>

    Od pewnego czasu staram się dojść do zdubbingowanych odcinków "Kronik
    młodego Indiany Jonesa". TVP dała dubbing tylko do pierwszej emisji a
    później nie wiedzieć czemu wykasowała go na rzecz lektora. Dubbing
    bardzo mi się podobał, dotarłem nawet do kilku epizodów, ale moim
    celem jest uzbieranie całości, czyli jesli się nie mylę 22 odcinków.
    Zadanie jak najbardziej osiągalne, ale rozłożone w czasie(pewnie na
    wiele lat). Byłbym ogromnie wdzięczny za udostępnienie nawet jednego
    odcinka w wersji zdubbingowanej. Zainteresowanych kontaktem odsyłam
    pod mój adres mailowy:
    d...@o...pl

    ----
    Jedyne forum w Polsce poświęcone dubbingowi do seriali i filmów dla
    dorosłych:
    www.dubbing.fora.pl