  • 1. Data: 2019-07-22 15:41:55
    Temat: [czesci] czego szukac?
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    witam.
    po jakiej nazwie mam szukac czesci odp za dzialanie kierunkowskazow, tzn w
    jednym aucie nie da sie wlaczyc kierunku, zeby migal caly czas to trzeba
    trzymac go niejako wcisniety,
    w drugim podobnie - prawy albo lewy nie pamietam - nie odbija. trzeba go
    wylaczac recznie...
    oczywiscie oba auta to fiaty.
    pamietam ze 30 lat temu mialem taka awarie w uno...
    nadal nie opanowali?
    jak to sie nazywa ten mechanizm?
    thx

  • 2. Data: 2019-07-22 18:59:59
    Temat: Re: [czesci] czego szukac?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik abn140 a...@g...com ...

> [...]
    > trzeba go wylaczac recznie...
    > oczywiscie oba auta to fiaty.
    > pamietam ze 30 lat temu mialem taka awarie w uno...

    przełącznik zespolony swiateł i kierunkowskazów?
    Manetka kierunkowskazów?

    Naprawde google nic nie podpowiedziało?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie