  • 21. Data: 2019-02-06 20:26:24
    Temat: Re: czy istnieje taki transoptor
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-02-05 o 20:29, Michal M. Lechanski pisze:
    > Czy istnieje taki transoptor, który może być sterowany bezpośrednio z
    > arduino i bezpiecznie wyzwalać lampę błyskową?
    > Napięcie na stopce lampy nieznane, w ekstremalnych sytuacjach może być
    > nawet ok 400V.
    >
    > Podpowiecie? Z góry bardzo dziękuję.

    MOC3051
    Zasil diodę z Arduino przez opornik około 270-330om

    --
    Irokez

  • 22. Data: 2019-02-06 20:49:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie wiem, nie interesuje mnie to. Jak bede potrzebowal to zrobie probe zamiast
    prowadzic tutaj talmudystyczne dyskusje.

  • 23. Data: 2019-02-07 09:46:12
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Nie wiem, nie interesuje mnie to. Jak bede potrzebowal to zrobie probe zamiast
    prowadzic tutaj talmudystyczne dyskusje.

    Ale po co kombinować, jak MOC3051 działa.

    --
    Irokez

  • 24. Data: 2019-02-07 17:24:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A czy gdzies napisalem ze nie bedzie dzialal. JF cos sobie wymyslil i szedl bledna
    droga. Na moj gust ten z przejsciem przez zero przy pradzie stalym tez bedzie
    dzialal.

  • 25. Data: 2019-02-08 09:04:33
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Troche duze te przekazniki ssr.

    Są różne, w DIP8 i porównywalnych do niej wielkościowo SMD też.
    To kwestia prądu nominalnego jedynie.

    Pozdrawiam, Piotr