  • 1. Data: 2013-10-15 21:13:26
    Temat: czy taki telefon będzie działał w polsce?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    czy taki telefon będzie działał z naszymi sieciami gsm?
    http://www.everbuying.com/product496221.html
    Pozdrawiam
    ToMasz

  • 2. Data: 2013-10-15 22:08:54
    Temat: Re: czy taki telefon będzie działał w polsce?
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > czy taki telefon będzie działał z naszymi sieciami gsm?
    > http://www.everbuying.com/product496221.html

    Network type: GSM
    Frequency: GSM 900/1800MHz

    Powinien działać, ale... są rzeczy na Ziemii i niebie, o których nie śniło
    się filozofom.

    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2013-10-15 22:59:25
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "ToMasz" napisał:

    > czy taki telefon będzie działał z naszymi sieciami gsm?
    > http://www.everbuying.com/product496221.html

    Z ciekawości: co Cię w nim tak podnieciło? Blisko 8-megapikselowy (taaa...)
    aparat, czy rozdzielczość 320x480 na ekraniku o przekątnej aż 1,8 cala?

    JoteR

  • 4. Data: 2013-10-15 23:16:48
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:525d93d6$0$2283$65785112@news.neostrada.pl...
    > witam
    >
    > czy taki telefon będzie działał z naszymi sieciami gsm?
    > http://www.everbuying.com/product496221.html

    w podobnej cenie:
    http://www.aliexpress.com/item//811413713.html

  • 5. Data: 2013-10-16 08:23:07
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 15.10.2013 22:59, JoteR pisze:

    > Z ciekawości: co Cię w nim tak podnieciło? Blisko 8-megapikselowy
    > (taaa...) aparat, czy rozdzielczość 320x480 na ekraniku o przekątnej aż
    > 1,8 cala?
    >
    > JoteR

    41 gram, za 39zl z przesylka

  • 6. Data: 2013-10-16 10:48:53
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    W dniu 2013-10-15 23:16, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    > wiadomości news:525d93d6$0$2283$65785112@news.neostrada.pl...

    > w podobnej cenie:
    > http://www.aliexpress.com/item//811413713.html

    Prawie 2 razy droższy...

    Paweł

  • 7. Data: 2013-10-16 17:37:04
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 16.10.2013 10:48, Paweł Muszyński pisze:

    > Prawie 2 razy droższy...
    >
    > Paweł

    o ile ja rozumiem angielski, to w tej cenie dają drugi na zapas
    :)
    ToMasz

  • 8. Data: 2013-10-17 10:21:05
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    W dniu 2013-10-16 17:37, ToMasz pisze:

    > o ile ja rozumiem angielski, to w tej cenie dają drugi na zapas

    O widzisz - masz racje :-)

    Paweł