  • 1. Data: 2011-03-15 11:21:38
    Temat: dekoder PVR polsatu vs turbodekoder N
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Stoję przed wyborem platformy sat. Na teraz mam CP ze starym dekoderem
    dsb606. Chce mieć dekoder PVR, a jako, że umowa z CP juz dawno jest na czas
    nieokreslony, to mogę ja wypowiedzieć i zmienić platformę.

    Zastanawiam sie nad:

    a) przedłużenie umowy z CP + dekoder PVR
    b) umowa z N , pakiet za 54 zł + turbodekoder
    c) umowa z cyfra (teraz - do 17 marca) mają promocję dla abonentów innych
    platform za 65 zł mogę mieć pakiet optimum HD) i włąsny dekoder PVR w cenie
    do 1000 zł. Dzierżawa ich dekodera jkas kosmicznie droga: 20 zł/mc. Owszem,
    mój dekoder będzie jeszcze droższy, ale może być bardziej funkcjonalny,
    przede wszystkim to, co nagram mogę wrzucić do komputera, zmontowac itp.

    Nie ukrywam, że najtańsze sa opcje a) i b).

    Może mi ktoś napisac parę słów o dekoderach PVR CP i N ? Te opcje są
    eksploatacyjnie najtańsze. Ważne jest, żeby dekoder był cichy, ponieważ
    będzie w niewielkiej sypialni.

  • 2. Data: 2011-03-15 11:39:00
    Temat: Re: dekoder PVR polsatu vs turbodekoder N
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > c) umowa z cyfra (teraz - do 17 marca) mają promocję dla abonentów innych
    > platform za 65 zł mogę mieć pakiet optimum HD) i włąsny dekoder PVR w

    Arriva z hdd niewiele przekroczy połowę tej kwoty.
    A to już daje lepszy wybór, bo ani w CP ani w N za darmo też dekodera i
    własnego dysku nie dostaniesz.

  • 3. Data: 2011-03-15 11:58:08
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    > Arriva z hdd niewiele przekroczy połowę tej kwoty.
    > A to już daje lepszy wybór, bo ani w CP ani w N za darmo też dekodera i
    > własnego dysku nie dostaniesz.

    Wystarczyłby mi ariva 200, tylko usb do dysku jest z przodu=to troche
    debilne, bo klapka cały czas otwarta być musi. Z tyłu i w srodku port usb
    ma ariva@link 200. do tego radia netowe i inne bajery=linux. Byłby to dobry
    wybór i bedzie chodzic z cyfra ? A moze jest jakis magiczny sposob na
    esteryczne podloczenie dysku usb do arivy 200 ? /jakas plaska
    tasma-przedluzka usb, ktora mozna zawinac pod dekoderem-tak, jak
    przejsciowki pod drzwi balkonowe do anteny.?

  • 4. Data: 2011-03-15 12:05:36
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-15 12:39, Cavallino pisze:

    > Arriva z hdd niewiele przekroczy połowę tej kwoty.
    > A to już daje lepszy wybór, bo ani w CP ani w N za darmo też dekodera i własnego
    > dysku nie dostaniesz.

    Tak, ale ariva 200 ok 370zł + dysk 500 usb ok 200zł i tylko jedna głowica, a
    jeśli masz żonę i dzieci to szybko docenisz możliwości tunera dwugłowicowego.
    Płacę 120 zł rocznie za dzierżawę PVR, więc taki zakup zwróciłby się po prawie 5
    latach, a co będzie jeśli po trzech się zepsuje.
    Tuner Ferguson Ariva TT PVR 500GB z dwiema głowicami to 1480zł.
    Irek

  • 5. Data: 2011-03-15 12:16:09
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-03-15 12:21, Marek pisze:
    > Może mi ktoś napisac parę słów o dekoderach PVR CP i N ? Te opcje są
    > eksploatacyjnie najtańsze. Ważne jest, żeby dekoder był cichy, ponieważ
    > będzie w niewielkiej sypialni.

    ja mam turbo i jest bardzo cichy. ma dwie głowice, możliwość podpięcie
    do niego drugiego dekodera w usłudze multiroom, youtube (jak na razie
    działa), radio internetowe z bogatą listą stacji.
    za dekoder nie płacisz dzierżawy, jedynie aktywacje i masz go cały czas
    na gwarancji - co by się nie wydarzyło.
    jedyny minus to niemożliwość zgrywania nagrań na zewn. nośnik,
    ale nie każdemu na tym zależy.
    ja też rozważałem opcje kupna swojego dekodera i wyło mi ok 2000,
    więc stwierdziłem, że nie warto - szkoda kasy.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.3 - power of linux

  • 6. Data: 2011-03-15 12:20:53
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    arriva nie jest udanym dekoderem, nie wiem jak arriva @link

    > A to już daje lepszy wybór, bo ani w CP ani w N za darmo też dekodera i
    > własnego dysku nie dostaniesz.

    i po co? tak przynajmniej jest na gwarancji.
    poza tym jakby dostał np. z c+ dekoder na własność to po
    rozwiązaniu umowy co z nim zrobi?
    znam wielu co nabrali się na dekoder na własność w pc
    i teraz szukają miejsca na półce.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.3 - power of linux

  • 7. Data: 2011-03-15 12:39:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > arriva nie jest udanym dekoderem, nie wiem jak arriva @link

    Są jeszcze inne w podobnych kwotach.

    > i po co?

    Po to abyś po rozwiązaniu umowy nie musiał płacić ponownie 100 zl za
    aktywację.

    > poza tym jakby dostał np. z c+ dekoder na własność to po
    > rozwiązaniu umowy co z nim zrobi?

    Przyda się przy następnej.

    > znam wielu co nabrali się na dekoder na własność w pc

    PC to inna para kaloszy.

  • 8. Data: 2011-03-15 12:46:34
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-03-15 13:39, Cavallino pisze:
    > Są jeszcze inne w podobnych kwotach.

    są, np. globo

    > Po to abyś po rozwiązaniu umowy nie musiał płacić ponownie 100 zl za
    > aktywację.

    nie rozumiem, to po kiego rozwiązywać jak masz zamiar zostać?

    > PC to inna para kaloszy.

    ale jak masz kupiony dekoder od operatora to użyjesz go tylko
    u niego

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.3 - power of linux

  • 9. Data: 2011-03-15 12:49:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > są, np. globo

    > nie rozumiem, to po kiego rozwiązywać jak masz zamiar zostać?

    A kto powiedział że ponowna aktywacja musi być następnego dnia?

    > ale jak masz kupiony dekoder od operatora to użyjesz go tylko
    > u niego

    No tak.
    Przy czym nie wiem w PC da radę (parowanie).

  • 10. Data: 2011-03-15 12:52:58
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    > ja mam turbo i jest bardzo cichy. ma dwie głowice, możliwość podpięcie
    > do niego drugiego dekodera w usłudze multiroom, youtube (jak na razie
    > działa), radio internetowe z bogatą listą stacji.
    radia mają wyciąć od kwietnia, ale bez nich da się żyć.

    > za dekoder nie płacisz dzierżawy, jedynie aktywacje i masz go cały czas
    > na gwarancji - co by się nie wydarzyło.
    > jedyny minus to niemożliwość zgrywania nagrań na zewn. nośnik,
    > ale nie każdemu na tym zależy.
    wytrzymam. SD mogę zawsze zgrać na karte. nie będzie to cudo, ale jakosc
    DVD sa sie chyba zrobic.

    > ja też rozważałem opcje kupna swojego dekodera i wyło mi ok 2000,
    > więc stwierdziłem, że nie warto - szkoda kasy.
    mam ten sam dylemat. stówka do stówki i sie zbiera...

    Skoro masz turbodekoder, to mam kikla pytań :)
    1. Czy w trybie standby ten dekoder wylacza dysk ? =cisza absolutna
    2. Ma jakies wentylatory, ktore z czasem zaczna denerwowac ?
    3. Ma sleep timer ?
    4. Ma budzik=ustawiam, zeby mi o 6 rano wlaczyl sie na jakiejs stacji
    tv/RADIO
    5. Da sie podlaczyc na jednym kablu=jedna głowica ? /jakis czas tak by
    musiało być/

    6. mam antene 80 cm + konwerter twin. na tym konwerterze tnk +astra na
    fergusonie 6900- bez zarzutu, sygnał 80-90% i CP na dsb 606 gdzie od czasu
    do czasu raport=brak/slaby sygnal. (spróbuje zamienic kable, by sie
    przekonac, czy to moze tylko problem z dsb606, ale na razie czasu nie mam
    :)) Na teraz zastanawiam sie, czy to uroki dsb606 + twin, czy cos z
    instlacja. Czy N jest bardziej wrazliwa na poziomy sygnału ?