  • 1. Data: 2011-03-15 10:36:58
    Temat: Autopromocja TV
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    I ponownie telewizje mają pod górę:

    "Informacja z programem dnia, zapowiedzią audycji czy filmu ma być
    ograniczona na antenie do dwóch minut w ciągu godziny - takie zmiany
    zakłada m.in. rządowy projekt nowelizacji ustawy medialnej pod kątem
    unijnej dyrektywy, który przeszedł przez Sejm. Wszystko - podobno - w
    imię ochrony widza. - Jak można widzowi "zaszkodzić" nadając informację
    o audycjach, które w najbliższym czasie zobaczy na antenie?! - pytają w
    liście do marszałka Senatu, gdzie trafił projekt, przedstawiciele
    czterech polskich telewizji i apelują o jego dopracowanie."

    http://www.tvn24.pl/-1,1695869,0,1,chca-ograniczyc-t
    elewizjom-zapowiadanie-programow,wiadomosc.html

    --
    Bogdan

  • 2. Data: 2011-03-15 11:05:29
    Temat: Re: Autopromocja TV
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-03-15 11:36, BoDro pisze:
    > http://www.tvn24.pl/-1,1695869,0,1,chca-ograniczyc-t
    elewizjom-zapowiadanie-programow,wiadomosc.html

    może i dobrze. czasami te durne reklamy tego co będzie
    zajmuje 1/3 ekranu.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.3 - power of linux

  • 3. Data: 2011-03-15 11:14:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    elewizjom-zapowiadanie-programow,wiadomosc.html

    > może i dobrze. czasami te durne reklamy tego co będzie
    > zajmuje 1/3 ekranu.

    I drugie tyle czasu co reklamy.
    Reklama swojego programu powinna być po prostu wliczana do czasu reklam i
    byłoby po sprawie.

  • 4. Data: 2011-03-15 13:45:26
    Temat: [OT] ustawa medialna a internet
    Od: z <z...@g...pl>

    W tej ustawie to się podobno niezłe cuda dzieją odnośnie internetu.
    Przymusowa rejestracja stron które oferują oglądanie czy procentowy
    przymus treści promujących UE.
    Szykuje się niezły gniot.

  • 5. Data: 2011-03-15 15:00:52
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 15-03-2011 o 11:36:58 BoDro <b...@l...pl> napisał(a):

    > I ponownie telewizje mają pod górę:

    Nie tylko telewizje (w każdym razie w dotychczasowym tego słowa znaczeniu).
    http://polishwords.com.pl/losuj_senatora.php

    SW3
    ----
    /Bastiat

  • 6. Data: 2011-03-17 21:23:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    BoDro wrote:
> [...]
    > antenie?! - pytają w liście do marszałka Senatu, gdzie trafił
    > projekt, przedstawiciele czterech polskich telewizji i apelują o jego

    naprawdę lubisz jak co 10 minut 1/3 filmu jest zasłonięta informacja że za
    chwile bedzie jakieś gówno?

  • 7. Data: 2011-03-17 22:18:27
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a)

    > naprawdę lubisz jak co 10 minut 1/3 filmu jest zasłonięta informacja że za
    > chwile bedzie jakieś gówno?

    Myślę, że nie chodzi tutaj o grafikę na ekranie, ale o "reklamy"
    własnych produkcji nadawane przed/po/w trakcie bloków reklamowych.

    --
    Tomek

  • 8. Data: 2011-03-17 22:32:13
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > naprawdę lubisz jak co 10 minut 1/3 filmu jest zasłonięta informacja że
    > za chwile bedzie jakieś gówno?

    Gwałtu, rety - o co Ty mnie podejrzewasz :-). Mnie nawet na TVN24 do
    szału doprowadzają paski informacyjne, skutecznie zasłaniające dużą
    część obrazu. A co dopiero mówić o tym wszystkim badziewiu, co wyskakuje
    znienacka na ekranie podczas emisji filmów czy innych programów niczym
    ostatnio fejsbuk z lodówki :-)

    --
    Bogdan

  • 9. Data: 2011-03-20 14:26:45
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 17.03.2011 Tomek Kańka <t...@t...eu.org> napisał/a:
    > Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a)

    > Myślę, że nie chodzi tutaj o grafikę na ekranie, ale o "reklamy"
    > własnych produkcji nadawane przed/po/w trakcie bloków reklamowych.

    A to nie prościej określić ile może trwać maxymalna przerwa w programie
    głównym, a nie ile może trwać blok taki czy taki? Bez sensu, zakażą autoporomocji
    to wcisną w środek filmu między bloki reklamowe coś innego - kombinują jak
    koń pod górkę. Zamiast określić że film może być przerwany na np max 5min/h
    i luz.

  • 10. Data: 2011-03-31 03:25:45
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@N...gazeta.pl>

    Głupich nie sieją. Na prawdę, czy nie widzisz jak cie kiwa TVN. Metoda TVN na
    przykładzie Mutikino wygląda tak:

    "Nowy wspaniały film Jonathana Liebesmana Podczas gdy ludzie będą świadkami
    upadku największych miast świata, Los Angeles stanie się ostatnim bastionem
    ludzkości w bitwie. Piękna Michele Susie Abromeit jako Amanda stanie w obronie
    razem z wojowniczym Gregiem. "Inwazja. Bitwa o Nowy Jork" porywający film o
    ludzkości. Wywiady z reżyserem i sceny z planu. W Multikinie po północy"

    Chodzi o to, aby ukrócić takich oligarchów medialnych jak Walter z TVN'u.