  • 1. Data: 2011-09-30 10:17:20
    Temat: Aero2 ma limity na ilosc danych?
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Czy Aero2 ma limity na ilosc sciagnietych/wyslanych danych?

    Limity predkosci (256/256 kbit/s) sa podane na stronie
    (wraz z info o planowanym podwyzszeniu do 512/256 kbit/s),
    ale nie ma nic o limitach dot. ilosci sciagnietych/wyslanych danych.

  • 2. Data: 2011-09-30 10:59:37
    Temat: Re: Aero2 ma limity na ilosc danych?
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Q wrote:
    > Czy Aero2 ma limity na ilosc sciagnietych/wyslanych danych?

    Nie ma.

    > Limity predkosci (256/256 kbit/s) sa podane na stronie
    > (wraz z info o planowanym podwyzszeniu do 512/256 kbit/s),
    > ale nie ma nic o limitach dot. ilosci sciagnietych/wyslanych danych.

    Nie ma nic, bo nie ma limitów. Proste.
    Ale dorzucę to do najczęściej zadawanych pytań o Aero2 :) - przygotowuję
    coś takiego na jdtech.pl, bo faktycznie sporo prostych pytań się powtarza.

    Jakub

  • 3. Data: 2011-09-30 11:07:51
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Nie ma nic, bo nie ma limitów. Proste.
    > Ale dorzucę to do najczęściej zadawanych pytań o Aero2 :) - przygotowuję
    > coś takiego na jdtech.pl, bo faktycznie sporo prostych pytań się powtarza.

    Swietna robota imienniku :).
    Pozwol, ze pospamuje (imho) calkiem interesujacym linkiem:
    http://jdtech.pl/2011/06/aero2-zestawienie-zgodnych-
    modemow-w-budowie.html

  • 4. Data: 2011-09-30 11:29:39
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-09-30 13:07, Q pisze:

    > Swietna robota imienniku :).
    > Pozwol, ze pospamuje (imho) calkiem interesujacym linkiem:
    > http://jdtech.pl/2011/06/aero2-zestawienie-zgodnych-
    modemow-w-budowie.html

    Cieszę się, że mój E1820 nie wie, że jest niekompatybilny :-)
    I nie mówcie mu o tym, proszę!!

  • 5. Data: 2011-09-30 13:36:15
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Cieszę się, że mój E1820 nie wie, że jest niekompatybilny :-)
    > I nie mówcie mu o tym, proszę!!

    Ej, czekaj, kurde, moment - to dziala a na ww stronie, ze nie kompatybilny?
    Buuuuu....
    :)

  • 6. Data: 2011-09-30 13:49:52
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-09-30 13:29, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

    > Cieszę się, że mój E1820 nie wie, że jest niekompatybilny :-)
    > I nie mówcie mu o tym, proszę!!

    To napisz Jakubowi, bo dobra robotę odwalił. ;-)

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 7. Data: 2011-09-30 15:31:10
    Od: walker <e...@g...without.pl>

    On 09/30/2011 12:17 PM, Q wrote:
> [...]
    > (wraz z info o planowanym podwyzszeniu do 512/256 kbit/s),
    > ale nie ma nic o limitach dot. ilosci sciagnietych/wyslanych danych.

    jak dla mnie darmowy internet jest calkowicie bez uzyteczny - maksymalny
    czas polaczenia wynosi do 60 min, czyli jak bedzie wieksza liczba
    uzytkownikow beda zrywac polaczenia

  • 8. Data: 2011-09-30 15:52:50
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Q wrote:
    > Ej, czekaj, kurde, moment - to dziala a na ww stronie, ze nie
    > kompatybilny? Buuuuu....

    Jest wpisany jako niezgodny, bo żadne godne zaufania źródło nie podaje
    dla UMTS pasma 900MHz - tak samo z E1823. Ba: na stronach operatorów ta
    informacja wydaje się być potwierdzona. Oczywiście nie mówię tutaj o
    podwersji 182E - ta jest zgodna.
    Problem z brakiem specyfikacji modemów jest znany. Najweselej jest z
    modemami LTE: np. Sierra Wireless specyfikację sprzedawanych modemów LTE
    uznaje za.... poufną. Huawei wcale nie publikuje danych technicznych i do
    tego tworzy niezgodne ze sobą podwersje (np. E173 w wersjach podstawowej,
    u-1 i u-2, czy co najmniej 8 wersji w dwóch odmianach E398).
    Nie mówię, że moja tabela zgodności jest wyrocznią - jest zebrana na
    bazie skąpych informacji z netu (w miarę możliwości ze specyfikacji
    producenta) i potwierdzana przez ludzi, którzy modemy mają, a także na
    podstawie własnych testów.
    Do tej pory nikt nie podał, że E1820 ma obsługę częstotliwości 900MHz na
    UMTS, ani że testował ten model z Aero2. Jeżeli p. Maciej przekazałby
    informacje na temat swojego modemu (dokładna wersja, jeżeli dotyczy,
    która karta SIM i czy pokazuje siłę sygnału w przypadku "nowej" karty) to
    chętnie uwzględnię to w tabeli, o ile uda mi się znaleźć chociaż jeden
    dodatkowy taki przypadek. Na razie moje dane wskazują na niezgodność, a
    staram się unikać podawania zgodności w przypadku uzasadnionych podejrzeń
    o niezgodność - nie chcąc narażać nikogo na związane z tym kłopoty.

    rgrds,
    Jakub

  • 9. Data: 2011-09-30 15:53:16
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    walker wrote:
    > jak dla mnie darmowy internet jest calkowicie bez uzyteczny -
    > maksymalny czas polaczenia wynosi do 60 min, czyli jak bedzie wieksza
    > liczba uzytkownikow beda zrywac polaczenia

    Czyli nie zrozumiałeś pojęcia "darmowy" :)

    Jakub

  • 10. Data: 2011-09-30 16:02:56
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:
    > Cieszę się, że mój E1820 nie wie, że jest niekompatybilny :-)
    > I nie mówcie mu o tym, proszę!!

    Twoja konkretna sztuka jest zgodna. Kolejny modem do ostrzeżeń:
    http://www.bez-kabli.pl/printview.php?t=28754&start=
    0
    Ale na razie zostawię go w niezgodnych. Huawei nie ułatwia nam, Aerowcom
    sprawy.

    rgrds,
    Jakub