  • 1. Data: 2009-01-22 10:13:44
    Temat: wykrywanie
    Od: "Lukasz" <n...@n...pl>

    witajcie

    Jak się teraz robi programowe keyloggery ktore mozna komuś podrzucić
    na komputer?
    Jedyny sposób jaki mi przychodzi do głowy to używanie haków windowsowych
    (bo o takich systemach myśle), są jakieś inne ?
    Da się wylistować jakoś zarejestrowane globalne haki systemowe ?
    Myśle o jakimś małym programiku do wykrywania podsluchiwaczy klawiatury.

    pozdrawiam
    lukasz

  • 2. Data: 2009-01-22 10:16:10
    Temat: Re: wykrywanie
    Od: "Lukasz" <n...@n...pl>

    temat powinien oczywiscie brzmiec "wykrywanie keyloggerów"
    zjadlo mi slowo ostatnie, wybaczta : )

    lukasz

  • 3. Data: 2009-01-22 11:41:15
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Thu, 22 Jan 2009 10:16:10 -0000, Lukasz <n...@n...pl> wrote:

    > temat powinien oczywiscie brzmiec "wykrywanie keyloggerów"
    > zjadlo mi slowo ostatnie, wybaczta : )

    Spoko, widziałem jak je piszesz.

    --
    this.author = new Geek("porneL" ;)

  • 4. Data: 2009-01-22 13:35:21
    Od: A.L. <a...@z...com>

    On Thu, 22 Jan 2009 11:13:44 +0100, "Lukasz" <n...@n...pl> wrote:

> [...]
    >Da się wylistować jakoś zarejestrowane globalne haki systemowe ?
    >Myśle o jakimś małym programiku do wykrywania podsluchiwaczy klawiatury.

    "Chce zostac hackerem. Czy ktos moze polecic jakies kursy lub
    szkolenia?" - czeste pytanie na roznych forach. Niech Kolega tam
    poszuka

    A.L.

  • 5. Data: 2009-01-22 14:22:22
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Lukasz <n...@n...pl> napisał(a):
> [...]
    > Da się wylistować jakoś zarejestrowane globalne haki systemowe ?
    > Myśle o jakimś małym programiku do wykrywania podsluchiwaczy klawiatury.

    Windows chyba czegoś takiego nie udostępnia, trzeba by chyba jakiegoś
    niskopoziomowego rootkita pisać.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 6. Data: 2009-01-22 14:22:54
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    A.L. <a...@z...com> napisał(a):
    > "Chce zostac hackerem. Czy ktos moze polecic jakies kursy lub
    > szkolenia?" - czeste pytanie na roznych forach. Niech Kolega tam
    > poszuka

    Po co? Na pewno nie ma tam odpowiedzi na jego pytanie.

  • 7. Data: 2009-01-22 17:21:09
    Od: tsharny <t...@w...pl>

    Lukasz pisze:
    > (...) używanie haków windowsowych
    > (bo o takich systemach myśle), są jakieś inne ?

    no pewnie, że są np. haki/haczyki wędkarskie, haki wędliniarskie,
    samochodowe itp... nic tylko wybierać :)

    pozdrawiam
    tsharny

  • 8. Data: 2009-01-22 20:28:18
    Od: "Lukasz" <n...@n...pl>

    myślałem że ktoś będzie w stanie mi coś wartościowego
    odpisać. 9-10 lat temu sporo pisywałem sobie to tu to tam na usenet
    i chyba było jakoś milej wtedy.

    nie wiem czy to ja jestem taki glupi czy sie nie rozumiemy.
    chodziło mi o windows hooks, nie o "hakowanie".

    no nic, dziekuje za uwage :-)
    lukasz

  • 9. Data: 2009-01-22 21:33:25
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    Lukasz pisze:
    > nie wiem czy to ja jestem taki glupi czy sie nie rozumiemy.
    > chodziło mi o windows hooks, nie o "hakowanie".
    Chodziło Ci o haczenie haków windowsa, a nie o hakowanie windowsa hakami?

    Ja bawiłem się oprócz normalnych hooków jeszcze przy użyciu DebugProc do
    czytania klawiszy. Ale najlepszy efekt daje podmiana adresu odpowiednich
    funkcji systemu (w końcu dll są trzymane w pamięci tylko raz). Natomiast
    delphi-keylogery używają często getAsyncKeyState. - to tak ze znanych mi
    metod.

    Moje zakładki na hook podają m.i.:
    http://www.geocities.com/the_real_sz/misc/bear_.htm - jakoś enumeruje
    hooki, dobry disassembler i będziesz wiedział jak, potem trochę zabawy i
    będziesz miał własną wersję.

    Michoo

  • 10. Data: 2009-01-22 21:33:45
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    Lukasz pisze:

    > Jak się teraz robi programowe keyloggery ktore mozna komuś podrzucić
    > na komputer?

    Zobacz:
    http://tiny.pl/vwsb
    http://dewasoft.com/privacy/kldetector.htm