  • 1. Data: 2010-07-14 12:08:15
    Temat: drag star do oceny
    Od: me-how <t...@k...pl>

    Witam,
    http://allegro.pl/item1126080747_yamaha_xvs_650_drag
    _star_v_star_sprawdz.html

    może ktoś coś napisać dobrego/złego nt powyższej maszyny, ew
    sprzedającego :)?

    pozdr
    M.

  • 2. Data: 2010-07-14 12:13:19
    Temat: Re: drag star do oceny
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "me-how" <t...@k...pl> napisał w wiadomości
    > może ktoś coś napisać dobrego/złego nt powyższej maszyny, ew sprzedającego
    > :)?

    Sądząc po kluczyku,
    to przejechał więcej niz 3000 km ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2010-07-14 12:22:14
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "me-how" <t...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Sądząc po kluczyku,
    > to przejechał więcej niz 3000 km ;-)
    > Pzdr
    > JKK

    A skond? W Hameryce??? Przeca tam nima dzie jeździć, pare polnych dróg i
    tyle... 2007 rok 3 tys przebiegu, 1995 20 tys, taka prawidłowość. Nie ma na
    allegro chyba maszyny z większym przebiegiem niż 50 tys. Wogóle to motyckle
    tak mają, że u nich 1 km robi się 10 razy dłużej niż samochodem...

    --
    Grzybol

  • 4. Data: 2010-07-14 13:31:18
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    me-how napisał(a):
    > może ktoś coś napisać dobrego/złego nt powyższej maszyny, ew
    > sprzedającego :)?

    Prawe lusterko jest od wersji brytyjskiej.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 5. Data: 2010-07-14 16:38:34
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    > może ktoś coś napisać dobrego/złego nt powyższej maszyny, ew
    > sprzedającego :)?

    Nie będę pisał o tym ogłoszeniu, które wkleiłeś.

    Pisałem niedawno o koledze (zegarmistrzu), który sprzedaje swojego Draga.
    Wystawił go tu:
    http://allegro.pl/item1141187001_drag_star_classic_6
    50.html
    W tej chwili dał cenę dość zaporową bo chce jeszcze wybrać sie na
    Woodstock;)) Ale na początku sierpnia polecam sie z nim skontaktować i
    potargować sie.

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 6. Data: 2010-07-14 19:57:44
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-07-14 14:08, me-how pisze:
> [...]
    _star_v_star_sprawdz.html

    > może ktoś coś napisać dobrego/złego nt powyższej maszyny, ew

    Moto po "rewitalizacji". Na pewno lakierniczej. Nie ma Classicow bez
    szparunkow. Spytaj goscia czy Ci moze pokazac Title. Na 100% bedzie to
    Salvage Title. I zapytaj w jakim stanie byl rejestrowany. Bedziesz
    wiedzial jak dlugo trwa tam sezon motocyklowy :)

    A przebieg 3000 mil czyli ok 5000 km jest jak najbardziej prawdopodobny.
    Wlasciwie dla 3 letnich moto z USA jest dosyc czesto spotykany.
    Odliczajac czas ktory przestal w ubezpieczalni po crashu, na placu przed
    i po aukcji, w kontenerze do Polski, w Urzedzie Celnym, u handlarza i u
    Pana Janka w warsztacie wychodzi ze byl uzywany max jeden amerykanski
    sezon.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 7. Data: 2010-07-14 23:25:48
    Temat: Re: drag star do oceny [OT]
    Od: marider <m...@g...pl>

    Kuczu pisze:

> [...]
    > i po aukcji, w kontenerze do Polski, w Urzedzie Celnym, u handlarza i u
    > Pana Janka w warsztacie wychodzi ze byl uzywany max jeden amerykanski

    Kuczu - Detektywie! ;)))

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn20 + dodatki

  • 8. Data: 2010-07-15 06:48:36
    Od: "Świstak" <a...@j...com.pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    > I zapytaj w jakim stanie byl rejestrowany. Bedziesz wiedzial jak dlugo
    > trwa tam sezon motocyklowy :)

    Eeee! Nie musi pytać - na drugiej fotce jest napisane, że Pennsylvania. ;-)
    Z rejestracji wynika jeszcze, że sezon 2007 był prawdopodobnie ostatnim
    sezonem na drodze.

    --
    Pozdrawiam!
    Świstak

  • 9. Data: 2010-07-15 09:09:51
    Od: me-how <t...@k...pl>

    W dniu 2010-07-14 21:57, Kuczu pisze:

> [...]
    > Salvage Title. I zapytaj w jakim stanie byl rejestrowany. Bedziesz
    > wiedzial jak dlugo trwa tam sezon motocyklowy :)

    dobrze jednak czasami zapytać, moto jak pisałem wcześniej dla ojca
    i chyba ogólnie mamy dość szukania, i udawania sapera, czyli jak kupić
    moto i nie wrypać się na minę

    pomysł jest taki, zamiast pakować 15 tys w 10 latka albo 20 w 5 latka
    yamaha oferuje XVS950 w kredycie 3*33% i chyba trzeba pojechać w te
    stronę - no chyba że napiszecie że to moto z plastiku i tylko drag star
    się liczy :)

    pozdr
    Michał

  • 10. Data: 2010-07-15 09:47:09
    Od: z...@p...onet.pl

> [...]
    > yamaha oferuje XVS950 w kredycie 3*33% i chyba trzeba pojechać w te
    > stronę - no chyba że napiszecie że to moto z plastiku i tylko drag star

    Zajrzyj jeszcze na forum DS
    http://yamaha-dragstar.pl/viewforum.php?f=14

    Jeśli chcesz aby dezja była jeszcze trudniejsza przeczytaj
    co pisał tu Laphroaig o przesiadce z DS na Sportstera ;)

    Pozdrawiam,
    zarafiq