eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle › hamulec - zacisk - gs500
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 1. Data: 2010-07-14 09:24:17
    Temat: hamulec - zacisk - gs500
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Powitać

    Wczoraj zmieniałem klocki z przodu i oczom mym ukazał się taki oto
    nieciekawy obrazek:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/df96e872be
    93380b.html
    Co z tym zrobić?
    1)Kupić zestaw naprawczy i naprawić. Koszt kompletu naprawczego 71zł w
    larssonie. http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NDQxMDQxNw==&
    bid=109855
    Trudna ta regeneracja? Coś trzeba wiedzieć, jakieś nietypowe narzędzia
    posiadać? Nigdy nie robiłem więc wolę spytać.
    2) Kupić używany zacisk na allegro za 50-70zł. Pytanie w jakim on będzie
    stanie.

    Odpowietrzanie (nowy płyn) w obu przypadkach.

    Przy okazji. Od początku mam tak:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/76673ccc42
    6de51e.html
    Jak ten zacisk wygląda oryginalnie?

    Moto to podobno nie moto, czyli gs500

    pzdr
    Zyga


  • 2. Data: 2010-07-14 10:02:57
    Temat: Re: hamulec - zacisk - gs500
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 14 Lip, 11:24, Zyga <z...@w...pl> wrote:
    >
    > Wczoraj zmieniałem klocki z przodu i oczom mym ukazał się taki oto
    > nieciekawy obrazek:http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/df
    96e872be93380b.html
    > Co z tym zrobić?
    Piękny. Nie wepchnąłeś czasem przy poprzedniej zmianie brudnych
    tłoczków w uszczelki?
    > 1)Kupić zestaw naprawczy i naprawić. Koszt kompletu naprawczego 71zł w
    > larssonie.http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NDQ
    xMDQxNw==&bid=109855
    > Trudna ta regeneracja? Coś trzeba wiedzieć, jakieś nietypowe narzędzia
    > posiadać? Nigdy nie robiłem więc wolę spytać.
    Na początek wypompowujesz (równomiernie) tłoczki przy zdjętym zacisku
    tak by dało się je w ogóle później wyjąć, odpinasz zacisk, wylewasz
    płyn, wyjmujesz tłoczki, myjesz wszystko dokładnie, jeżeli w rowkach
    uszczelek utleniło się alu to wyskrobujesz to, tłoczki czyścisz do
    połysku, smarujesz nowe uszczelki badziewiem które jest w zestawie,
    wkładasz tłoczki i to wszystko.
    > 2) Kupić używany zacisk na allegro za 50-70zł. Pytanie w jakim on będzie
    > stanie.
    >
    Tego nigdy nie wiadomo.

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 3. Data: 2010-07-14 11:27:35
    Temat: Re: hamulec - zacisk - gs500
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2010-07-14 12:02, AZ pisze:
    > Piękny. Nie wepchnąłeś czasem przy poprzedniej zmianie brudnych
    > tłoczków w uszczelki?

    Poprzednią zmianę robił serwis. Jak ja nie lubię serwisów :/

    > Na początek [ciach] i to wszystko.

    dzięki

    pzdr
    Zyga


  • 4. Data: 2010-07-14 12:05:19
    Temat: Re: hamulec - zacisk - gs500
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Zyga"Poprzednią zmianę robił serwis. Jak ja nie lubię serwisów :/ Na
    początek [ciach] i to wszystko.
    dzięki

    I zrob jak mowi AZ- koles jezdzi KHI i takie tematy ogarnia przed wysciem do
    pracy :):):)

    --
    Pozdrawiam
    Tytus z fabryki




  • 5. Data: 2010-07-14 12:21:13
    Temat: Re: hamulec - zacisk - gs500
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2010-07-14 12:02, AZ pisze:
    > smarujesz nowe uszczelki badziewiem które jest w zestawie,
    > wkładasz tłoczki i to wszystko.

    czyli zestaw naprawczy to uszczelki i smar? Uszczelki uszczelniające i
    przeciwkurzowe? A smar miedziowy? Smar mam, to może te uszczelki da się
    dobrać w sklepie z oringami czy innym jakimś? Wyszłoby kikla pln a nie
    ponad 70. Próbował ktoś?

    pzdr
    Zyga


  • 6. Data: 2010-07-14 13:05:56
    Temat: Re: hamulec - zacisk - gs500
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 14 Lip, 14:21, Zyga <z...@w...pl> wrote:
    > W dniu 2010-07-14 12:02, AZ pisze:
    >
    > > smarujesz nowe uszczelki badziewiem które jest w zestawie,
    > > wkładasz tłoczki i to wszystko.
    >
    > czyli zestaw naprawczy to uszczelki i smar? Uszczelki uszczelniające i
    > przeciwkurzowe? A smar miedziowy? Smar mam,
    Dokładnie tak, ale smar miedziowy to w inne miejsce. Tu idzie
    syntetyczny odporny na wysokie temperatury i którego nie rusza chemia.
    Miedziowym smarujesz prowadnice po którym chodzi klocek oraz styk
    klocek-tłoczek.
    > to może te uszczelki da się
    > dobrać w sklepie z oringami czy innym jakimś? Wyszłoby kikla pln a nie
    > ponad 70. Próbował ktoś?
    >
    Pewnie że tak. Proponuje liroj merlin lub kastorama i dzial
    hydrauliczny a noz widelec w kranie idą takie same uszczelki.

    A tak na serio to chcesz się kurwa zabić? Przez głupie 70 PLN? Te
    uszczelniacze prawie się nie zużywają więc jak zrobisz to dobrze i nie
    będziesz przy zmianie klocków wciskał brudnych tłoczków to będą
    dłuuuugo jeździć.

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 7. Data: 2010-07-14 13:11:30
    Temat: Re: hamulec - zacisk - gs500
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Zyga wrote:
    > W dniu 2010-07-14 12:02, AZ pisze:
    >> smarujesz nowe uszczelki badziewiem które jest w zestawie,
    >> wkładasz tłoczki i to wszystko.
    >
    > czyli zestaw naprawczy to uszczelki i smar? Uszczelki uszczelniające i
    > przeciwkurzowe? A smar miedziowy? Smar mam, to może te uszczelki da
    > się dobrać w sklepie z oringami czy innym jakimś? Wyszłoby kikla pln
    > a nie ponad 70. Próbował ktoś?

    Nie da sie bo to nie sa oringi tylko uszczelki o kwadratowym przekroju.
    Nie dziaduj przy hamulcach.

    Tmek



  • 8. Data: 2010-07-14 13:12:13
    Temat: Re: hamulec - zacisk - gs500
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 14 Lip, 14:05, "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> wrote:
    >
    > I zrob jak mowi AZ- koles jezdzi KHI i takie tematy ogarnia przed wysciem do
    > pracy :):):)
    >
    No niestety nie mam takiej pracy jak Ty, że mogę cały dzień grzebać
    sobie w moto ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 9. Data: 2010-07-14 13:26:23
    Temat: Re: hamulec - zacisk - gs500
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2010-07-14 15:05, AZ pisze:

    > A tak na serio to chcesz się kurwa zabić? Przez głupie 70 PLN? Te
    > uszczelniacze prawie się nie zużywają więc jak zrobisz to dobrze i nie
    > będziesz przy zmianie klocków wciskał brudnych tłoczków to będą
    > dłuuuugo jeździć.

    Nie chcę się zabić. Jedynie wiem że często jest tak że możesz coś kupić
    "jedyne, dedykowane, super hiper do twojego moto" a w rzeczywistości
    jest to to samo co w sklepie obok, tyle że 10razy droższe. Ile zapłacisz
    za łożysko do moto w sklepie moto a ile w sklepie z łożyskami za łożysko
    o takich samych parametrach?
    W przypadku zacisków widzę że tak nie jest. Spytałem, wiem, dziękuję.
    Nie ma co bić piany.

    pzdr
    Zyga


  • 10. Data: 2010-07-14 14:21:10
    Temat: Re: hamulec - zacisk - gs500
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "AZ" No niestety nie mam takiej pracy jak Ty, że mogę cały dzień grzebać
    sobie w moto ;-)

    Wlasnie dlatego napisalem ze drobne naprawy takie jak regeneracja hamulcow
    wykonujesz przed wyjsciem do pracy, te powazniejsze po pracy ew w
    weekendy...

    --
    Pozdrawiam
    Tytus z fabryki



strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: