  • 1. Data: 2009-08-13 06:50:51
    Temat: dsl mazury
    Od: "cr3pt" <cr3pt@wywal_to.mailplus.pl>

    Witam serdecznie
    Jakies problemy w regionie mazur czy cos wiekszego?
    Od pewnego czasu dsl w tepsie sie zestawia,ale co jakis czas nic wiecej...
    pozdr
    cr3pt

  • 2. Data: 2009-08-13 07:09:56
    Temat: Re: dsl mazury
    Od: karol <k...@k...pl>

    cr3pt pisze:
> [...]
    > Jakies problemy w regionie mazur czy cos wiekszego?
    > Od pewnego czasu dsl w tepsie sie zestawia,ale co jakis czas nic wiecej...

    Wyłączyli blekitna linie?

  • 3. Data: 2009-08-13 09:32:52
    Od: "cr3pt" <cr3pt@wywal_to.mailplus.pl>

    > Wyłączyli blekitna linie?

    A dzwoniles kiedykolwiek na blekitna??
    Jak nie,to niestety ale twoj msg nie wnosi nic ciekawego...gdybym nie
    dzwonil,to chyba bym nie pisal?

  • 4. Data: 2009-08-13 11:20:50
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    karol pisze:

    > Wyłączyli blekitna linie?

    Jest jakaś inna lista dyskusyjna, na której można porozmawiać spokojnie
    unikając tego typu uwag?

    Ja np. w takiej sytuacji chciałbym wiedzieć, czy problem dotyczy tylko
    mnie, czy jeszcze kogoś i spytać, czy ktoś może wie coś na ten temat
    niezależnie, co na to mówi błękitna linia, czy inne BOA.

    Jakoś w grudniu chyba Era wymieniała nadajniki w Łodzi i co chwile był
    pad i problemy z sms itp. Obserwowałem to w pracy na on stop, bo musimy
    w miare dokładnie monitorować działanie polskiego GSM dla celów
    własnych. Którejś nocy zadzwoniłem na BOA i przedstawiając sytuacje
    poprosiłem o informację, czy planują jakieś prace w najbliższym czasie.
    Stwierdzili, że faktycznie minione problemy były spowodowane planowanymi
    pracami i że pan ma nadzieję, że już wszystko działa i że to się nie
    będzie powtarzać i że w najbliższym czasie nie będzie prowadzonych prac
    żadnych. Po kilku dniach kolejny pad, kolejnego dnia to samo... Do
    sprawy podchodziłem w miarę spokojnie tylko dlatego, że jakoś przed całą
    akcją o możliwych problemach dowiedziałem sie nieoficjalnie od jednego z
    przedstawicieli Ery.

    Wracając do tematu. Jeśli ta grupa nie jest przeznaczona do takich
    dyskusji, to może stworzyć nową, która będzie?

    --
    Sławomir Lipowski

  • 5. Data: 2009-08-13 17:08:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Sławek,

    Thursday, August 13, 2009, 1:20:50 PM, you wrote:

    [...]

    > Wracając do tematu. Jeśli ta grupa nie jest przeznaczona do takich
    > dyskusji, to może stworzyć nową, która będzie?

    To ją stwórz i nie marudź.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2009-08-14 07:19:39
    Od: karol <k...@k...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hello Sławek,
    >
    > Thursday, August 13, 2009, 1:20:50 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > To ją stwórz i nie marudź.

    pl.misc.dziecineostrady ?
    ;)

  • 7. Data: 2009-08-19 08:06:04
    Od: "cr3pt" <cr3pt@wywal_to.mailplus.pl>

    Użytkownik "karol" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

    > pl.misc.dziecineostrady ?

    Tylko co z innymi uzyszkodnikami ? kolejne grupy w stylu dziecidsl,
    dziecimultimedii,dzieciups i tak w kolko?

    Nie pytalem o pad neo, tylko dsl'a - i nie u mnie w domu/firmie/piwnicy
    tylko regionie - swiadomosc kontaktow z tepsa konczy sie po zmianie
    operatora i ludzie dostaja amnezji?? Chyba kazdy zaczynal zabawe z ta firma,
    chyba ze jest sie na tyle mlodym ze nie wie sie do czego bylo 0202122...
    pozdr
    cr3pt

  • 8. Data: 2009-08-19 09:39:47
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    cr3pt pisze:
    > (...)
    >
    > Nie pytalem o pad neo, (...)
    > cr3pt

    Jak byś pytał, to by nie było problemu. O padzie neo dyskusja była swego
    czasu dość szeroka i nikt nie miał do nikogo o to pretensji... Olać. :)

    --
    Sławek Lipowski