    From: "halo" <x...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: dwa sygnały na starcie + problem z "uruchom ponownie"
    Date: Sat, 14 Feb 2009 16:42:22 +0100

    witam grupowiczów

    Moja siostra ma komputer-składak w którym BIOS daje dwa krótkie synały na
    starcie.
    Z tego co wiem zawsze powinien byc jeden - w innym przypadku jest jakiś
    błąd.

    Dodatkowo - być może ma to związek z tym właśnie błędem - nie ma mozliwości
    "uruchomienia ponownie"
    komputera zarówno z poziomu Windowsa jak i bez systemu bo komputer się
    zawiesza tzn. żeby się nie zawiesił
    trzeba wyłączyć komputer i go włączyc jeszcze raz.

    Jest to Siemens Fujitsu MB D1875-A31 + Celeron 2,1 + jedna nowa pamięć 512
    MB RAM 400 MHz (wkładałem tez inne wolniejsze pamięci), zasilacz 300W, rózne
    dyski SATA - efekt wciąz ten sam.

    Będe wdzięczny za podpowiedz bo powiem szczerze nurtuje mnie bardzo mocno
    pytanie co sie dzieje, co jest nie tak.

    Pozdrawiam
    Krzysiek