  • 31. Data: 2019-02-10 18:57:01
    Temat: Re: dwu na 3000
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-02-10 16:51, Budzik wrote:
> [...]
    > przepalone swiatło. Zdarza sie, zarowki sie przepalaja, choc sprawadzam
    > oswietlenie naprawde czesto.
    > Niestety auto było takie ze wymiana zarówki to sporo pracy bo trzeba było
    > cały przód rozebrać.
    > Tłumacze im, ze jade 2km, załatwiam sprawe i zaraz wymienie zarówke jak
    > tylko to zrobie, inaczej będe musiał tu nocowac.
    >
    > Uparli sie, musiałem przy nich wymienic zarówke, oczywiscie na miejsce
    > nie zdazyłem, musiałem przenocowac tam i wracac dzien pozniej. Komu i w
    > czym to pomogło - to wiedza tylko oni...

    No jak ... innym kierowcom pomogło. Jest oczywiście kwestia na ile taka
    awaria dyskwalifikuje samochód do jazdy. Mnie dwa ścierwa dowód odebrały
    choć mogłem naprawić a w oprawie świeciło się inna żarówka, więc
    samochód jakoś tam był widoczny. Sąd uniwinnił, ale niezależnie od tego
    uważam, że niepotrzebnie ich matki spłodziły bo walka między dobrem a
    złem to nie jest powód by takie g... na drodze spotykać.

  • 32. Data: 2019-02-10 19:03:06
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-02-10 17:18, Mateusz Viste wrote:

    > Problem w tym, że każden jeden tak właśnie kręci :)

    Nie sądzę. Większość informowanych przeze mnie wydaje się autentycznie
    zaskoczonych. Chyba jeden był co najwyraźniej wiedział o usterce.

  • 33. Data: 2019-02-10 19:04:16
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-02-10 17:17, Mateusz Viste wrote:

    > Tu nie chodzi o wiarę, a o przepisy i bezpieczeństwo na drogach.
    > Policjant z drogówki nie ma wykształcenia ani wiedzy pozwalającej
    > stwierdzić czy twoja w domu obtaśmowana lampa nie zabije kogoś.

    To niech zawód zmieni

  • 34. Data: 2019-02-10 23:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Viste m...@n...pamietam ...

    > Problem w tym, że każden jeden tak właśnie kręci :)

    Ja nie kreciłem.

    > No ale żarówkę wymieniłeś, więc sukces. A tak pewno jeździłbyś
    > jeszcze miesiącami bez jednego oka :)

    Nie znasz mnie wiec nie obrazaj mnie nawet z emotikonami.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 35. Data: 2019-02-10 23:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Policjant z drogówki nie ma wykształcenia ani wiedzy pozwalającej
    > stwierdzić czy twoja w domu obtaśmowana lampa nie zabije kogoś.

    Kogos? Mowmy dokładniej! Dzieci w przedszkolu o ktorych w watku obok...!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 36. Data: 2019-02-11 09:47:45
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 10 Feb 2019 22:59:58 +0000, Budzik wrote:
    > Użytkownik Mateusz Viste m...@n...pamietam ...

    > Ja nie kreciłem.

    Dokładnie to też każden jeden odpowiada. I skąd pan mundurowy ma wiedzieć
    kto naprawdę jest dobrej wiary, a kto po raz dziesiąty w tym roku udaje
    że "O, nie wiedziałem, zmienię jak tylko wrócę do domu!". A prawo musi
    być egzekwowane jednakowo dla wszystkich. Jakąś metodą pośrednią może być
    umowa słowna - ok, jedź Pan póki się nie ściemni, ale jutro widzimy się
    na posterunku z kompletem działających żarówek i zapominamy o sprawie. To
    stosowałem, ze 100% skutkiem zresztą, niestety jest to możliwe tylko z
    miejscowymi.

    > Nie znasz mnie wiec nie obrazaj mnie nawet z emotikonami.

    Ależ ja w żaden sposób nikogo nie mam zamiaru obrażać. Nie piszę zresztą
    tutaj specyficznie o tobie, a raczej o archetypie który - dla potrzeb
    niniejszego wątku - przedstawiasz (tj. "kierowca z przepaloną żarówką /
    łysą oponą / wiszącym reflektorem / itp itd").

    Mateusz

  • 37. Data: 2019-02-11 17:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > działających żarówek i zapominamy o sprawie. To stosowałem, ze 100%
    > skutkiem zresztą, niestety jest to możliwe tylko z miejscowymi.

    Jechałem i wracałem dokładnie ta sama drogą.
    Rozumiem ze mozesz mi nie wierzyc na słowo ale po prostu zrobili mi na
    złosc. Naprawden igdy nie spotkałes złosliwego policjanta?

> [...]
    > dla potrzeb niniejszego wątku - przedstawiasz (tj. "kierowca z
    > przepaloną żarówką / łysą oponą / wiszącym reflektorem / itp itd").

    och, chyba bys sie nadawał do policji, bo kiedys spotkałem takiego ktory
    własnie taka błacha awarie porównywał do jazdy bez przedniego siedzenia.

    W zwiazku z tym powiem tylko ze awaria awarii nie rowna i łyse opony nie
    sa porownywalne z przepaloną zarówką. pomijajac niebezpieczenstwo jest
    tak chocby dlatego, ze opony nie wyłysieja ci podczas jednego przejazdu a
    zarówka przepalic sie moze. I w nowoczesnym samochodzie nie wymienisz na
    drodze bo jakies xenony itp. I co? Dowod zabierac? Lawete wołac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 38. Data: 2019-02-11 18:25:42
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 11 Feb 2019 16:59:56 +0000, Budzik wrote:
    > Jechałem i wracałem dokładnie ta sama drogą.
    > Rozumiem ze mozesz mi nie wierzyc na słowo ale po prostu zrobili mi na
    > złosc. Naprawden igdy nie spotkałes złosliwego policjanta?

    Ano to się też może zdarzyć, w końcu też człowiek. Ale ich zazwyczaj co
    najmniej dwóch jest, m.in. po to (ale nie tylko), żeby jeden drugiego
    pilnował. No ale może się zdarzyć że trafią się dwa złośliwce. Wszystko
    możliwe.
    Podkreślam jeszcze raz, że ja w żaden sposób nie krytykuję ani twojego
    doświadczenia (nie było mnie tam) ani intencji (wierzę, że są słuszne).
    Podsuwam tylko myśl, że mundurowy też ma swoje rozterki, i z reguły stara
    się działać tak, by było w miarę możliwości sprawiedliwie i zgodnie z
    myślą ustawodawcy. Nawet jeśli druga strona czasem postrzega to inaczej.

    > och, chyba bys sie nadawał do policji,

    Dziękuję, swoje już wysłużyłem - starczy mi. Zdecydowanie wolę rozmawiać
    z owcami przy herbacie niż użerać się z kozakami drogowymi (i nie tylko
    drogowymi).

> [...]
    > własnie taka błacha awarie porównywał do jazdy bez przedniego siedzenia.
    >
    > W zwiazku z tym powiem tylko ze awaria awarii nie rowna i łyse opony nie

    Jakaś podstawa prawna? Mundurowy nie jest specjalistą od statystyk i
    crash-testów. Niezgodność to niezgodność. Swoją drogą, jedna żarówka też
    może narobić szkód - noc cię napadnie, ty jedziesz dalej bo do domu tylko
    10km, i bez jednego oka akurat nie zobaczysz przydrożnego jelenia i
    kraksa. Albo inaczej - nagle zgaśnie druga żarówka i zostajesz z
    niczym... a noc jest ciemna i pełna strachów.

    Mateusz

  • 39. Data: 2019-02-11 22:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > jelenia i kraksa. Albo inaczej - nagle zgaśnie druga żarówka i
    > zostajesz z niczym... a noc jest ciemna i pełna strachów.

    No to pytam co proponujesz? Przepala sie i co dalej? Laweta?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 40. Data: 2019-02-12 11:19:58

    11 Feb 2019 16:59:56 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

> [...]
    > zarówka przepalic sie moze. I w nowoczesnym samochodzie nie wymienisz na
    > drodze bo jakies xenony itp. I co? Dowod zabierac? Lawete wołac?

    Niby masz rację, ale jazda w nocy bez 1 światła też bezpieczna nie jest (już
    bezpieczniejsza jest jazda z 40km/h na pół-łysych oponach).

    Pole do popisu dla ustawodawcy -- "samochód nie otrzyma homologacji, jeżeli
    wymiana żarówki trwa dłużej niż 5min./wymaga specjalistycznych narzędzi/itp.".